flotteolga Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Hehe min sønn på 22 mnd virker rett og slett forelsket i meg om dagen. Kikker på meg med beundring i blikket. kommer og skal kose heeellee tiden hvisjeg sitter litt ved pc eller ser på tv kan jeg se han sitter og kikker npå meg med kjærlighet i blikket:) åhh hvor herlig det er. nyter det så lenge det varer men noen som vet hvorfor de blir så betatt av mamma? lurer på hva som skjer oppi dette skjønne hodet:) begynte i bhg i aug og blitt ekstra mamma gutt siste ukene.. god helg til dere alle
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 ja er vi ikke forelsket i hverandre da? (uten de perverse følelsene hehe)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Det kalles Ødipusstadiet av Freud og det pleier å komme i 3-4 års alderen.
Gjest Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Jeg var forelsket i morfar, kongen & Derrick til jeg var bra stor. Tror det var litt trist for mine foreldre, hehe;)!
flotteolga Skrevet 18. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2009 Hehe jo er skjønt. nyter de beundrene blikkene og de deilige FRIVILLIGE klemmene til tusen=) HI
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 hehe.. så søtt:) Jenta mi tror hun har den aller beste og dyktigste mamma'n i verden; jeg satte strikk nede i en buksekant for henne, og dette var visst helt utrolig prestasjon i hennes øyne. Jeg kunne til og med DET! Da finnes det visst ikke mer som er umulig;) Eldste ville gifte seg med meg da han var ca 4 år. For han ville ha søsken, og hadde forstått at der var det en sammenheng:)
flotteolga Skrevet 18. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. september 2009 hehehe ja er veldig rart å bli sett sååå opp til:) husker selv jeg ville gifte meg med pappa:) god helg til dere alle:) hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå