Gå til innhold

Sex(y) som gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at magen har blitt en del større (er 24 uker på vei) så merker jeg at samboer aldri eri humør for å ha sex! Han legger seg veldig tidlig og sier han er altfor trøtt. Dette er ikke bare i ukedagene, men også i helgene. Det begynner å bli ca 5 uker siden sist(!). Utenom et halvveis forsøk da han hadde dagen derpå og jeg vondt bekken...

Er ganske lei av å hele tiden bli avvist, og inbiller meg at det har med magen å gjøre.

Av andre får jeg stadig vekk høre at jeg tar meg veldig bra ut, og har kun gravidmagen uten noe ekstra.

Men selvtilliten blir dratt ned til bunns når jeg alltid blir avvist... :S

Noe jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da, så kjipt...

Jeg har ei kone som er gravid og ho er som mannen din.

Ho har mista all sex lyst nå som ho er blitt gravid.

Og ho er fortsatt like vakker som før...

.... Ikke mist motet, du er helt sikkert minst like fin som før du og...

Så føler med deg, unge dame!

Skrevet

Kan vel hende det er med din mann som med min; han er redd for å gjøre deg vondt. Når man har bekkenplager og ømme bryst er det ofte me :" Å vær forsiktig der.... ikke klemme der, er du nødt til ågjøre..." Kan hende det lønner seg å ta en prat om hva som går og ikke. Samtidig vet jeg min synes det er forferdelig å få "alene" tid med meg, for hver gang jeg kryper i armkroken hans eller vi har det litt romantisk så kan jeg finne på å si: "Kjenn på magen! NÅ er det full fres der inne" Han har fortalt meg at det ikke er at han ikke synes det er moro å kjenne, men når vi har tid for oss, som blir mangelvare senere, vil han at det skal være oss. Hadde ikke tenkt på det før han sa det....

Skrevet

Det er veldig få menn som tenner på gravide mage... Sånn er det bare. Kan godt hende mennene rundt om i landet sier at man er like vakker som før, men spør dem om de syns man er like sexy.... Da får man nok høre i mange tilfeller "øhhm."

Gled deg til du har født. Da har du fått bort gravid magen, mannen får lyst igjen, men da er det du som ikke har lyst pga, renne pupper, henge mage, vondt-herpa underliv, flash back fra fødselen osv.

Skrevet

Nei, gi deg... Det er tvert i mot mange menn som synes at gravide kvinner er noe av det mest sexy som finnes!

Jeg jobber i et mannsdomu\inert miljø, og jeg er prisgitt ganske passelige posjoner med hyggelig sexpress fra mine kollegaer. Vi snakker om det meste i pausene, og hos oss sa alle gutta at de syntes gravide kvinenr var flotte, sexy damer - uten unntak. Flere av gutta har koner/samboere som nettopp har født eller er gravide, og de snakker om graviditeten som noe utrolig flott, også når det kommer til å være sexy.

Men de sier samtidig at de ikke fantaserer om "hard og rå" sex med en gravid dame, men om kjærlig, øm sex.

Mannen min sier daglig hvor sexy jeg er nå i 3.trimester. Nesten så jeg begynner å tro dem :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...