~ spiren ~ Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Vår lille gutt er ikke så glad i å sove. Han sover litt lite syns jeg. Og når han først sover, så er det på brystet til meg eller faren. Travelt! Eneste gangen han sover i sengen er fra vi legger ham første gangen, til han skal ha mat. Etter det så nekter han å sove i sengen sin "alene". Fra vi legger ham til han våkner første gang, så kan det gå 3,5 time.. ellers er det 2. timer mellom hver gang. Travelt for mor som må frem med puppen Noen som har gode råd/ tips til dette? Ja, vet han er litt liten enda, men kanskje noen har noen gode råd og tips alikevel La dette inn på søvndebatten også, men er ikke så mye aktivitet der.
MammaenTilLukas09 Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Lille gutten min òg var sånn. Jeg bysset han i søvn til han var rundt 3 mnd, da takket ryggen min for seg. Og han sov kanskje, om jeg var heldig, 3 timer i strekk før han våknet og ville ha mat. Og han sov oppi sengen vår stort sett hele tiden, utenom på dagen da vi la han enten i vognen eller i vogga. Men et tips kan være å legge et helseteppe o.l rundt hode, eller om det er kaldt i sengen når du legger den at du kanskje forhåndsvarmer sengen med varmeflaske eller noe sånt. Også søker de jo ofte nærhet av mammaen og pappaen sin med lukt, så det er jo mulig å legge igjen en genser o.l som du har hatt på deg oppi senga med barnet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå