Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Jeg mente aldri at du var ufin!!Jeg mente aldri å påpeke komplekser! Men jeg mente det som et dytt i ryggen for å få deg ut i trening og i form igjen! Fordi DU klager! Jeg vil alltid elske og begjære deg for den du ER! Din Anders
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Du har sikkert vært en drittsekk, Anders!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Awwwww. Pass kjeften din neste gang.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Døh!!!! Svogeren min heter Anders, og ALDRI om du får si slikt til min søster!!!! Dette skal tas opp!!!! Min søster prøver, men flere barn på få år setter sine spor. Jeg vet hun alltid har slitt med vekt, så ikke kommenter!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Koselig sagt innpå her, ikke mange menn som hadde gjort det asså. Og du kjære Anders, vi damer er veldig hårsåre med tanke på vekt,selv brukte jeg 2 år på å komme ned etter fødselen,har enda litt for mye. Når det er sagt,så var dette et fint innlegg av deg. Ta vare på hverandre. =)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 noen som tar dette innlegget seriøst?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #8 Skrevet 17. september 2009 Har du vært ufin til Jumbo og Amandus dukkemann også? Bare lurer.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #9 Skrevet 17. september 2009 jada tar alt som hagler ned på meg her..holde meg på pappa siden men regnet med at den ene tilligere her var ment til meg...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #10 Skrevet 17. september 2009 Hvis det er du som beklager i tråden hva har skjedd med mannen min! Har du tatt feil dame (hvis dette ikke er tullball) Min mann hetter ikke Anders
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #11 Skrevet 17. september 2009 HI, det er mange måter å si ting på. Du kunne ha sagt det på en helt annen måte. Fks "Hvis du absolutt vil gå ned noen kilo, så kan jeg hjelpe deg med å gå turer sammen med deg, eller om du vil melde deg på trim, så skal jeg ta meg av det som er hjemme, men jeg synes du er fin som du er, og håper du ikke går rundt og føler du må slanke deg for min del!"
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #12 Skrevet 17. september 2009 Flere ubetenksomme mannfolk, mao.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #13 Skrevet 18. september 2009 Syntes han var søt som skrev dette innlegget jeg! Greit det kanskje kom ut feil, men han mente det nok ikke sånn skikkelig frekt!! ja, hadde blitt fornærmet om min mann sa det til meg. men hadde smeltet om han la sånt ut på forumet etterpå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå