Gå til innhold

hva er DITT favoritt merke av...

Anbefalte innlegg

Skrevet

våtservietter?????

eg er så usikekr på kas merke eg skal bruke på snuppa mi...

så ternger meningen til dere mammaer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker pampers på lillebror.

Han har atopisk eksem og har reagert på en del av de andre.

Skrevet

tusen takk for svar, men vil gjerne ha flere :D

Skrevet

Mitt favoritt"merke" er alt som ikkje er tilsett noko som helst :o)

Enten tørre papirklutar, Mesoft-kompressar eller vanlege klutar - med vatn på.

Jenta vår har veldig sart hud og "blir sår av ingenting", så ferdige våtserviettar er utelukka.

Skrevet

Libero sine! Har prøvd _mange_ , og enten har de vond lukt (bl.a.neutral), eller så kommer det 10 servietter av gangen (veldig greit at det kun kommer én om man kun har den ene hånda fri), eller så inneholder de parfyme og andre rariteter.

Så Libero er en klar favoritt! Natusan har også noen fine :)

Skrevet

Natusan, bruker de til nød. Er ikke noe glad i de, de er iskalde og huden blir aldri tørr! Hjemme så går det i gasklut med olje og vann :)

Skrevet

Når vi er hjemme bruker jeg Mesoft (egentlig kompress, men funker genialt som engangsvaskekluter), bare å ha litt vann og olje på.

Ute på tur bruker jeg coop extra sine, syns de er best.

Skrevet

Vi bruker coop sine. De fikk best i test da jenta vår var liten, så vi har holdt oss til dem:)

Skrevet

Ingen.... Har prøvd alle (tror jeg) men mine unger reagerer på alle, og blir brennende røde i baken =(

Det som har fungert bra for oss, er Mesoftkluter, som jeg bløter opp i vann før tur/utflykt, og noen dråper olje, og så legger jeg dem i en boks, eller en brødpose.

Når de er blitt større, har jeg brukt euroshopper sine tørrservetter, som jeg bløter opp på samme vis. De er litt større, men er MYE mykere enn f.eks libero sine ;)

Men mange av venninnene mine, har vært fornøyde med coop sine våtservietter.

Mine unger er nok veldig sensitive (reagerer på alt med parfyme ol i )

Skrevet

Bruker coop eller neutral sine.

Skrevet

Vi bruker Coop sine...kjempefornøyd med de. og mini her har sensitiv hud, Han reagerer på pampers bleier og natursanprodukter.

Gå inn på grønn hverdag og se på testen av våtservietter. der ser du de som er mest vennlig mot huden og minst allergifremkallende.

Skrevet

Mesoft kompresser med vann. Neutral eller Huggies om vi må ha våtservietter, men det har vært veldig sjelden egentlig.

Skrevet

Sverger til coop sitt merke Xtra....som ble best i test for en stund siden :) minien vår på over 2 år har aldri hatt sår stump.... Det billigste er ofte det beste (koster vel 15 kr for en pakke tror jeg...)

Skrevet

coop xtra sine her også:) Handler alltid inn fire fem pakker når vi har storhandel ;)

Skrevet

Liker best Boots expert sensitive baby wipes

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Xtra sine. Billige og gode. Syns mange andre skummer sånn og lukter så sterkt... Bruker mesoft på babyen da, hun blir veldig fort sår...

Skrevet

Må tilføye at hjemme bruker vi Mesoft med olje og vann - våtiser er kun på tur når vi ikke har tilgang på vann. Syns det virker så ubehagelig med de kalde serviettene på lille rumpa;-/

Skrevet

Bruker kun coop sin. Da den vant en test for noen år siden. Den var mest "ren".

Skrevet

tusen takk for masse gode svar ;)

Skrevet

se www.gronnhverdag.no og klikk deg inn på "tester og undersøkelser" og deretter "pleieprodukter til baby"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...