Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Jeg sliter med at jeg våkner opp 5-10 min etter innsovningen og får "panikk"... føler jeg holder på å bli gal eller noe, dette har skjedd hver natt de siste ukene og jeg er redd for å legge meg om kveldene, ligger 1-2 timer våken før jeg sovner, og så våkner osv:( Jeg vil sånn sove bra i natt, noen som kan hjelpe meg med råd eller tips for hva jeg kan gjøre for å få en god natts søvn?
ønsker sårt en spire Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 uff hørtes forferdelig ut har ingen bra tips dessverre. . men ville bare ønske deg lykke til og får håpe du får sove godt. . klem
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Ville bare gi deg en klem og si at jeg har opplevd det samme. Sliter en del med angst og noen ganger går det utover søvnen. Er grusomt å våkne opp med den panikkfølelsen og følelsen av å bli gal, da blir det hvertfall vanskelig å sove igjen. Spør legen om du kan få noe å sove på en periode. Og husk at angst er ikke farlig bare veldig ubehagelig, du er ikke mer disponibel for å bli gal enn andre som ikke har angst. God klem
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 tusen takk, godt å vite at det ikke er farlig God natt til dere damer.. stor klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå