Gå til innhold

Ble kvalm av desserten idag =/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig en person som er heller usunn og har en lat og ja usunn livsstil.

Men som jeg har skrevet på slanketråden så har jeg kjøpt meg trimsykkel og lagt om kostholdet totalt! Må få orden både på kost og kropp og form.

Jeg er flink. Sykler, spiser riktig og skeier lite ut, vil helst komme i gang før jeg skeier ut.

Idag hadde jeg laget dessert til gjestene og tok litt når de var her. Når jeg rydda etter de hadde gått så tok jeg litt til. Ikke masse. Men ble faktisk kvalm når jeg hadde spist. Viser hvor fort man venner seg av med "avhenigheten" til sukker..

Syns jo forsåvidt dette er bra, så spiser jeg ikke mer, og stopper nok før neste gang =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg opplevd også, blir også fortere mett og har faktisk ikke så mye lyst på søtsaker som før heller så det tyder jo på at vi egentlig ikke trenger alt det sukkeret ;)

Skrevet

hehe...morsomt, ikke sant??

Har det slik jeg også.....

Skrevet

Jo det er rart! =)

Igår, på fredag da var det litt dessert igjen etter torsdagens gjester, og jeg spiste resten. I steden for å kaste det.. Dette var vel litt før kl.18.

Rett etter at jeg var ferdig ble jeg kvalm igjen. Hadde ikke lært noen ting siden torsdag? =)

Men igår var jeg kvalm hele kvelden og hadde ikke lyst på mat. Fikk litt ubehag i magen og hadde ikke matlyst resten av kvelden.

Så jeg la meg i 1 tiden igår og da begynte kvalmen og gå over, men spiste ikke mer den dagen. Håper virkelig jeg har lært!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...