Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Tror jeg dør av latter her jeg sitter. Folk kaller hverandre for histen og pisten, mens i en annen tråd er det ei som er lei av å bli kallt dum, eller evneveik eller hva pokker det var. I den siste tråden jeg klikker meg inn på er det ei som slenger rundt seg med anklager på at alle som stemmer FRP er rasister. Stopp opp litt, damer, og se hva slags forbilder dere er! Dette er tåpelig! Og dere som ber andre om å ikke kalle folk dumme eller teite eller hva det enn måtte være...skjønner dere ingenting? Dere kaster bare ved på bålet! Da blir det GØY å slenge rundt seg med dritt. Et tips : Ignorer kranglefanter, og dere vinner, for da gidder de ikke mer, og forsvinner til andre steder. Da oppnår de ikke mobbe/drittslenging-orgasmen sin, og gir opp. Prøv, så ser dere. Lar dere være å svare på teite innlegg, dytter dere heller ikke tråden opp for hver gang. Tenk litt på dette. It makes sence.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Ja det er helt utrolig, selv er jeg nesten 40 og sitter på et anonymt nettforum og blir fornærmet for at jeg blir kalt lite smart, dum etc. forsvarer meg med at jeg faktisk har en god stilling og intelligens lang over gjennomsnittet, hehe.......får begynne å fylle dødtiden min med andre ting:)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Rasistklageren stoppet selv, men der var svar etter..... VI "vant" der;) Men det er sant som du sier; stillhet vinner faktisk:) Og det gjelder ikke bare her inne;) Ingen kan argumentere mot total stillhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå