Gå til innhold

Planer for helga?

moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk for første gang fri torsdag kveld isteden for fredag middag så jeg kan sove lenge også imorgen!! Skal bli herlig! =)

Jeg har ikke de store planene for helga. Pleier å gjøre husarbeid på lørdagene, men siden jeg hadde besøk idag og har gjort rent idag vet jeg ikke om jeg gidder det denne helga. Skal slappe av, nyte dagene og kanskje en tur til far.

Første helga uten barn jeg ikke har planer. Både rart og litt kjedelig faktisk =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅH! det blir jo sikkert kjempe deilig!

Eneste delen jeg faktisk savner med å være alene mamma er disse helgene helt, helt alene...

Der man kan være impulsiv, slappe av eller vaske... jah... hva som helst;)

Neida, ville ikke byttet mannen og prinsessen mot det livet tillbake, men innimellom hadde denne tiden helt alene vert god:)

Helgen her blir hektisk! Mamma skal ha besøk hele helgen, og har bedt oss om å komme å hjelpe henne:) Elste gutten gleder seg jo vilt til å være masse, masse med bestemor, og vi gleder oss vi og, da det er venner av oss også som kommer... Så blir koselig, men en smule hektisk=)

Skrevet

Her blir det open bhg i morgon, deretter kjem mamma og pappa til middag (mannen jobbar seint og er ikkje heime før kl. 20). Laurdag blir det baking og rydding (mannen er på jobb då og), og så er det bursdagsbesøk for eldste på søndag :o)

Skrevet

Vi skal kjøre buss. Høres kanskje litt rart ut, men siden jeg har bil kjører jeg lite buss kan du si. Men nå står bilen på verksted, så da har det blitt buss i stedet. Og siden storesøster har vært på skolen, har ikke hun fått bli med. Så nå bli det busstur på meg på lørdag. Inn til sentrum og gå på kafé, og så en tur på biblioteket.

Storesøster skal dessuten trene på busskjøring, slik at hun neste år kan ta buss til skolen. Hun må ta rutebuss for jeg bor utenfor skolegrensa, og da må det trenes. Passer i grunn veldig fint at pappaen bor ved skolen sin busstopp. ;)

Resten av helgen skal vi nyte været ute. Er meldt sol og nydelig høstvær hele helgen. :D

Skrevet

Lørdag skal vi på åpen brannstasjon. Jeg har en gutt på 4 år som er veldig opptatt av brannmenn og brannbiler, så det blir nok midt i blinken. Han var der i fjor også, og det var stor suksess :-)

Så skal han faktisk til en venninne av meg og overnatte til søndag. Første gangen han skal på overnatting. Han har overnatta to ganger hos mormor alene (bor på andre kanten av landet - vi har vært i bryllup/bursdag og overnattet så han har vært alene m mormor 1 natt). Men dette er første gangen her i Oslo. Tror han er litt skeptisk, men han liker veldig godt venninnen min. Hun er fadder på han og har hatt masse kontakt. Har også passet han noen timer her hjemme og overnattet her. Hun har mann som har en datter på 10, og gutten min er veldig glad i å besøke de, så tror nok det skal gå kjempefint.

Vi gleder oss - første gangen med barnevakt over natta her hjemme. Vi har bestilt billetter på Jenta som lekte med ilden. Og skal ut og spise etterpå.

Søndag skal vi hente gutten i tolvtida. Han går på ballett, så vi må rekke den kl. 13, og så skal mannen dra bort på jobb på ettermiddagen, og jeg og gutten skal vel finne på noe moro tenker jeg.

Riktig god helg alle sammen.

Skrevet

Tippe det blir en tur på brannstasjonen for oss i mårra også. Her også syns gutten på 4,5 år at slike ting er spennende. Vi tenkte å dra på det i fjor også, men da var det ikke åpen brannstasjon her vi bor - men i år er det. Så da tar vi turen.

Utenom det har vi ingen store planer, håper jo at været kan tillate at vi kan kose oss ute da. Men vi får se.

Skrevet

Både jeg og gubben jobber så det blir vel ikke tid til så mye annet.

Skrevet

barna er hos faren sin i helgen, så jeg skal bare slappe helt av:)

skal ha Indisk aften lørdagskveld for min manns søsken med følge og barn, det blir gøy!!!

Skal lage lamme byrani og tandoori kylling, og kanskje en risdessert alla indisk til dessert, og en raita salat med kokte poteter, og noen chapatis....YUM!

Skrevet

er alltid litt trege eg. ;)

men i dag er det bursdag for min niese som blir 2 år. har baket 2 kaker, skal vaske gulv å ut med venninnene mine i kveld! i morgen er det utedag med Thalie :) satser på fint vær så vi kan gå til stranda å lete etter diverse sjøting ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...