Gå til innhold

Er i uke 21, kjenner ikke liv.....


Liljeknoppen

Anbefalte innlegg

Har termin 4 februar. Hadde regnet med at jeg skulle kjenne noe nå.

Kjenner at jeg blir litt bekymret :-(-

Noen andre som ikke kjenner liv og er ca 21-22 uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trur ikke du trenger og beskymre deg alt for mye :) vært på ul ?? kan være morkaka di som ligger forann og det vil gjøre att du ikke kjenner sparkene.. det kommer seg nok snart ;D da er det sikkert masse aktivitet ;D;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 3.gangsfødende, og kjente liv veldig tidlig med de to første (uke 15 og uke 13). Denne gangen ligger morkaken foran, og nå etter 18 uker er det fortsatt veldig lite jeg kjenner. Hadde jeg vært førstegangsfødende så er det ikke sikkert jeg hadde skjønt at det er babyen.

Hvis morkaken ligger foran kan det gå ganske lang tid før man kjenner noe, så svaret kan jo ligge her.

Har du vært på UL enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer at morkaken ligger foran. Jeg må nok bare smøre meg med tolmodighet. Babyen var veldig rolig når vi var på UL. Man klarer jo å bekymre seg over det medte med alle disse hormonene i kroppen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 20, og kjenner heller ikke liv..prøver å høre på gode råd om at det ikke er noe rart, men kan ikke unngå å bli litt nervøs. Gleder meg til å kunne kjenne noe hver dag, slik at jeg får en bekreftelse på livet her inne. Men det er vel bare å vente da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i uke 21, med foranliggende morkake, kjenner nesten ikke liv. Men lå våken en natt av andre grunner, og da var det liv. Er ikke rart at jeg ikke kjenner noe til daglig, når nurket har en døgnrytme som tilsier fullt liv kl. 03.00 på natten:) Gleder meg også veldig til jeg kjenner han hver dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...