♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Jeg blir bare mer og mer usikker på hva jeg skal velge! har veldig lyst på en emmaljunga, men finner ikke brukt. Er mange oth bruk og det samme gjelder tfk. Men synes det er dyrt å betale 5000 for en vogn.. mulig jeg har litt høye krav?? Det er viktig at vogna er så lett som overhodet mulig. Hvilken er lettest av alle?
It's all about me Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Av de du har nevnt er Easywalker den absolutt letteste. Jeg hadde gått for den.
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 17. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2009 har du prøvd alle? hvordan er den å manøvrere? kan baby ligge mot meg? hvordan er kalesjene? synes det ser så styrete ut med en kalesje her og en der... kunne egentlig tenkt meg separate.
It's all about me Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Dessutten har 2007 modeller og nyere delt kalesj, og det er jo en stor pluss hvis du skal bruke hardbag til den minste.
It's all about me Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Nei har ikke prøvd de, bare lest og lest og lest. Kallesjen har jeg svart på under og babyen kan ligge mot deg i egen bag som på vanlig vogn.
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 17. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2009 ok, skal sjekke innlegget. Ja det er et stort pluss! Takk for svar =)
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 17. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2009 misforsto.. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå