Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 etter to dager med tabelettkurer kom lille Carsten og William til verden i rekordfart og med 8 minutters mellomrom den 09.09.09 kl.20.23 og 20.31. Guttene var 3140 gram og 3550 og begge var 51 cm. Carsten kom i seteleie, og for de av dere som kvir dere til setefødsel, så kan jeg bare si at det er overhodet ikke noe vondere enn hodeleie. Fødselen gikk kjempefint, og som tidligere ekstremt skeptiker til kk i bergen (etter første fødsel for 2 1/2 år siden), vil jeg bare benytte anledningen til å skryte uhemmet av alle som er på obs posten for gravide, alle jordmødre og leger som var med på fødselen (og det var ganske mange), og alle på barsel 1. For en fantastisk hjelp, støtte og oppfølging jeg fikk hele uken jeg var innlagt!! Hadde det ikke vært for at vi nå ikke skal ha flere barn hadde jeg ikke vært i tvil om å føde der igjen Lykke til alle dere som fortsatt venter.
Gjest ~Gravida~ Uke 40-Lei :/ Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Gratulerer så mye! Det var litt av en vekt på to stykker,beundrer deg som hadde to av de i magen din.
h.hippo Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Gratulerer så masse!! Kos dere med gutta!!
Linsy&snart 2prinsesser Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Gratulerer så mye! Stilig med to gutter på denne str og naturlig fødsel Tøft gjort!! Lykke til videre!
Ruska67 Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Gratulerer og lykke til videre med gutta dine! Jeg håper å møte min lille gutt i løpet av helgen. Jeg har time på føden kl. 10 for igangsettelse!!! Har målt litt forhøyede leververdier (svangerskapskløe), og i og med at det kun er en uke igjen til terminen vil de sette i gang nå. Bagen er pakket og hele familien er klare til å møte den nye lillebroren! God helg til dere alle:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå