Gå til innhold

Tips til nettbutikk :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker litt på å starte nettbutikk og da lurer jeg på hva det er folk savner og vil ha ? '

Tenker litt på prematur klær, for det er ikke lett og få tak i også er det veldig lite utvalg.

Spør her fordi jeg ikke vil havne i samme "fella" som billigeklær ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første tanken min er at prematurklær ikke gir så mange kunder. Prematurklær er jo som oftest ikke noe man handler før babyen kommer men må skaffes fort så da er man kanskje litt utålmodig og heller går fysisk og kjøper det. I løpet av noen uker kan mange bruke str. 44 og 50 som man får tak i i vanlige butikker. Barnegarderoben.no har tatt inn prematurklær, du kan jo prøve å følge med på hvor fort lageret deres tømmes ved å sjekke hvor fort ting forsvinner fra nettbutikken.

Skrevet

Jeg har ikke prematur-barn, men jeg tenker at prematurklær i myk ull hadde vært greit å få tak i lett. Og kluter, tepper, etc. som er litt ekstra myke for småttiser som fikk en røff start på livet :)

Skrevet

Jeg fikk prematurbaby og det var ikke så mye klær vi trengte, vi var lenge på sykehuset før vi kom hjem og da brukte hun stort sett str50 alikevel.

Det lille vi hadde bruk for kjøpte vi på barnebutikker og h&m, jeg for min del hadde ikke hatt tid til å vente på ei pakke i posten mens vi var på sykeuset, men det er meg...

Ville starta en blanda nettbutikk med både klær, sko, tøfler, sengetøy, leker og annet barneutstyr

Skrevet

Takk for det.

Andre som har tips?

Garn? Hobby ting? Tenker at klær er veldig vanlig og det er utrolig mange som selger det på nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...