Gå til innhold

Er det egoistisk av meg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

å la beste-og oldeforeldre vit at de har et barne/oldebarn?

Et familie medlem av meg,mener det er mine behov jeg vil ha dekket!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her tror jeg du skal gi blaffen i familiemedlemmet-og la dem vite..de er en del av ditt barns familie, og da har de iallfall fått velge selv om de vil ha kontakt eller ikke. Det er vel heller barnets behov for eksternfamilie som blir dekket her da..kjør på du!! Lykke til og:)

Skrevet

Hvis du har så lite/ingen kontakt med beste-oldeforeldrene til barnet ditt så ser jeg ikke noe poeng i å fortelle de det heller, det er sikkert en grunn til at dere ikke har kontakt.

Nå vet jeg jo ikke grunnen til at de ikke vet om barne-oldebarnet sitt, med litt mer info så kanskje jeg endrer mening.

Skrevet

Nei, det er raust av deg:) Det er nok av dem som oppgir "far ukjent", selv om de vet, for å ha barnet alene. Du vil dele, og la ditt barn kjenne sin slekt.

Hadde det vært dine behov, så hadde du nok holdt kjeften;)

Skrevet

22.11

Grunnen for at de ikke vet,er fordi BF later som ingenting og ikke påtar seg noe ansvar!

Skrevet

Ok, jeg så for meg at det var din familie det var snakk om her jeg!

Er vanskelig å vite hva som er rett i en sånn situasjon, du må gjøre det du tror er best for barnet, hvis jeg hadde hatt en sønn som fikk et barn men ikke sa noe til meg hadde jeg blitt knust, hadde da mor kommet til meg å sagt at du har et barnebarn ville jeg blitt glad.

Men vanskelig å vite hvordan de vil reagere, de kan jo få valget i det minste, de vet om barn-oldebarnet og kan velge om de vil gjøre noe mer ut av det eller ikke.

Skjønner ikke hva du skal få ut av dette da, slik som din familiemedlem sier, ser ikke det egoistiske i dette!

Skrevet

Ja,jeg mener jo absolutt at de skal få det valget,så har ihvertfall jeg gjort det jeg kunne!!

Takker så mye for svar ;)

Skrevet

Hehe,noen flere som vil svare?Eg e nykjerrig ;0)

Skrevet

Jeg har ikke fortalt min fars familie at jeg har en sønn på to år, ikke at jeg er gravid igjen heller! (de vet om nr 1, aldri fått noen gratulasjon)

faren min fikk aldri vite jeg var gravid med nr 1, før jeg kom hjem til han med sønnen på 1 mnd, siden det har han ikke sett barnebarnet sitt, og vet heller ikke han skal bli bestefar igjen!

(han har gjort uforglemmelige ting med meg, og mamma - og broren min. pluss han var alkoholiker - banket opp min mamma forran oss hele tiden) så syntes ikke han har rett til å få ett bra liv som bestefar når han rett og slett har ødelagt livet mitt. (Frem til jeg fikk førstemann, nå er livet mitt akkurat som det skal)

Skrevet

synes det er fint av deg! alle ønsker vel å vite om oldebarn og barbebarna sine :) om du får noe ut av det, so be it, da er det bare en fordel.. men er vel helst barnet som får noe ut av det, og det faller igjen som en glede på deg vil jeg tro :)

Skrevet

Jeg ville absolutt sagt det. For alt du vet kan det hende de går av skaftet av lykke, men da bør du være beredt til å følge opp også, med besøk, telefoner, bilder osv. Og du må være forberedt på det motsatte, men da er ihvertfall valget deres.

Skrevet

Vet at de har andre barnebarn og at mitt barn også har søsken. på den siden

Så jeg er litt usikker på hvordan de vil ta det og om de kommer til å bry seg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...