Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Jeg vil skaffe meg penger til en operasjon, men jeg er en fattig student. Noen som har forslag?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Selge hvitevarer, babyutstyr + diverse på finn. Ta opp et forbrukslån.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Du kan selge ting du eier. Du kan jobbe ekstra.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 Om det er pupper du skal ha deg, så kan du vente. Andre operasjoner er stort sett gratis i Norge.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 Feiler ditt sure tryne da anonym 21:50? Jeg skal løfte puppene og ta inn proteser så skal jeg ta bukplastikk, så det blir til sammen 65 000. Det er jo en del... Får finne på noe lurt....... Forresten så prostituerer jeg meg ikke, selv om jeg liker å se deilig ut.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #8 Skrevet 17. september 2009 Nei , hvis ikke du vil prostituere deg eller rane en bank, så får du bare være flatbrystet og lite deilig da;=)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #9 Skrevet 17. september 2009 har man ikke råd, så har man ikke råd.. er den sure og kjedelige realiteten i livet. men gode tips hvis du har noe du ikke trenger eller har bruk for som du kan selge. en ekstra jobb, hvis du har muligheten. finnes jo forbrukslån, men hvem som helst vet jo at de er svindyre og kan være vanskelig å få betalt ned pga de høye rentene. da kjøper du deg et problem i lang tid fremover.. ihvertfall når man er student, så er en ekstra utgiftspost i mnd lite hyggelig.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #10 Skrevet 18. september 2009 Både brystløft og bukplastikk er noe du får dekket dersom behovet er tilstede. Så kan du rett og slett ikke trenger sånne operasjoner.. Dessuten, fra en som har gjennomgått bukplastikk, det er en tøff operasjon, og en tøffere rekonvalens etterpå. Jeg opererte for 7,5 måned siden og er fortsatt hoven og hemmet av det, sliter med manglende følelse, smerter og diverse.. Så er ikke noe jeg anbefaler å gjøre dersom du ikke virkelig trenger det (og på den måten får det dekket av staten).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå