Gå til innhold

Mensen etter p-pilleslutt.....er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dvs,

jeg sluttet med p-piller for 5-6 uker siden. Rett etter at jeg sluttet fikk jeg noen blødninger i 2-3 dager. Så etter 1-2 uker fikk jeg normal mens. Hvis jeg nå får mensen igjen innen en uke...betyr ikke det da at jeg har hatt eggløsning?

Jeg har drevet og tatt el-tester i en uke nå med negativt resultat. Jeg bare lurer på om hvis jeg får mensen nå innen en uke...da må jeg vel ha hatt eggløsning??

Blir passe frustrert..prøver å bli gravid. Det er vel ikke mulig å få mensen uten å ha hatt eggløsning? Hvertfall ikke hvis det skjer nr. 2 etter p-pillelslutt?

Kan jeg ha hatt eggløsning siste uke selv om jeg har kun hatt negative resultat på el-testen den siste uken? Er på dag 19 i syklusen...så normalt ville den jo ha vært her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter man har slutta på p-piller kan kroppen bruke noe tid på å sette igang prosessen selv igjen. den første mensen du fikk var jo bortfallsblødning som man vanlig hvis får når man går på pilla. når du slutter må kroppen starte opp igjen selv og dette kan ta tid. men er individuelt fra person til person.

kan hende du ikke har hatt eggløsning, som sagt kroppen kan bruke tid på å hente seg inn igjen. er ikke unormalt å ha lange sykluser etter pille slutt.

man har hatt eggløsning 14dager før den dagen man får mensen.

Skrevet

Venter så veldig på eggløsning.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...