Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god trille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har carena easy, men det ene hjulet er ødelagt på den. Ettersom jeg ikke liker den vogna i det hele tatt har jeg lyst til å benytte sjansen og kjøpe en ny vogn! Men hvilken?

Den bør være enkel å legge sammen og ikke så alt for dyr. Også supert dersom ryggen kan legges helt ned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte Simo reisetrille, men er ikke helt fornøyd med den. Går ikke an å sette ryggen helt opp. Går an å legge den helt ned, så den er genial til mindre barn!

Vet om noen som har Emmaljunga trille. De er ikke helt fornøyd med hjulene. Går ikke an å legge ned ryggen helt. Virker eller som en grei vogn.

Mange som skryter over Teutonia Timmy. Den tror jeg at jeg hadde vurdert.

Skrevet

jeg har Simo Sportstrille og en Bugaboo Bee, liker begge vognene. Simoen er stor da, og kam brukes til sikkert 4 år. Bee´ne begrenser seg nok til 2 år ca. Men begger er relativt dyre vogner da på rundt 4000,-.

Skrevet

Takk for tips, de skal jeg sjekke ut!:)

Er avhengig av en trille med litt plass da vi har store unger (8mnd og over 10kg). Er skeptisk til Simo. De er jo samme typen som emmaljunga? Har en emmaljunga vogn som jeg absolutt ikke liker også....:P

Skrevet

Har hørt mange skryte av mclaren ja... Skal sjekke dem ut:)

Skrevet

Jeg har en Silvercross Pop (paraply trille) som jeg kjøpte på barnas hus (eller på relex.no). Den er helt svart og ryggen kommer nesten helt ned. Jeg har hatt den med til syden og var veldig fornøyd med den. Pris 1399,-

Skrevet

Jeg er og på jakt etter ei lita trille, og så en video på Youtube der ei demonstrerte denne Silvercross pop'en som Leer nevner. Den så kjempekjekk ut!:) SÅ liten sammenslått, og i det hele tatt. Den så kjempefin ut, tror nesten jeg må smiske litt med mannen min nå..hehe:)

Skrevet

Forresten, Leer:

Hvordan er håndtakene i forhold til høyden til den som triller? De så ganske høye ut, og jeg er ikke den lengste jenta i verden (157cm). Er litt redd jeg skal se ut som en liten unge når jeg triller vogna om håndtakene er så høye, hehe :)

Skrevet

PS: Kostet kr 1550,- tilsammen. Ryggen kan ikke legges så mye bakover, så er ikke noen sovevogn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...