Gå til innhold

Nå skal jeg drikke litt rødvin....

Anbefalte innlegg

Skrevet

for å prøve å få fødselen i gang. Har prøvd alt, men ungen vil ikke ut. Fikk tips om å prøve å drikke et glass rødvin, da skulle liksom noe begynne å skje. Har ikke helt trua på det, men det skader vel ikke å prøve?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rødvin ble brukt for å stoppe rier før i tiden.

Så bare drikk så får du en småfull baby som blir der enda litt lenger.

Lenge på overtid?

Skrevet

hahaha... ennå et innlegg for å provosere... Har aldri hørt at rødvin setter i gang en fødsel. Dessuten er alkolhol, også i små mengder, skadelig for fosteret. Måtte bare nevne det i tilfelle du mener alvor...

Skrevet

FEIL, anonym 21:29

De vet IKKE om hvor stor dose alkohol som er skadelig for fosteret! Ergo, de sier at man ikke skal drikke fordi de ikke vet hvor stor dose som er farlig.

Skrevet

har du prøvd chiligryte??? det har startet BEGGE mine fødsler...og jeg slapp å være brisen......:-)

Skrevet

Herregud, her er det fullt av moralister. Ett glass rødvin er ikke skadelig. Og det gjør deg IKKE brisen.

Kjent sak at det kan sette i gang fødsel.

Jeg for min del ville kasnkje prøvd kanel og sex først, men kos deg for all del. Lykke til, HI

Dette innlegget kommer til å føre til et raaaas av engstelige anti-alkohol-hysteriske damer. Bring it on. Men til dere vil jeg på forhånd si;

Nå må dere slutte å ta sånn av, da, tupper.....

Skrevet

Har prøvd chili og masse krydder, kanel, bringebærbladte, laxerolje, sex, gått lange turer...hmm, den ungen vil visst ble der inne! Fullmåne i morgen..kanskje h*n kommer da?!;)

Er ikke på overtid enda, men er drittlei og har vært det i flere mnd fordi jeg snart har vært gravid i 2 år (2 tette)..

Skrevet

Du er ikke overtidig engang så ro deg ned!

Herlighet da, at ungen får tiden den trenger inni magen må da være viktigere enn at du er dritt lei.

Skrevet

Snakk for deg sjæl! Jeg blir brisen av ett glass rødvin *fnis*

Skrevet

Leste i en jordmor bok jeg fikk i posten heromdagen (gravid for andre gang) at man måtte IKKE bruke laxerolje for å starte en fødsel. Det kunne gi styrtrier, noe som var farlig!!

sier bare det jeg har lest :)

Skrevet

hvis meg dokumentasjon på at rødvin setter i gang fødselen. siden du sier at det er en kjent sak at det kan sette det i gang.

det eneste jeg har tro på av disse råda er sex. skjønner at man blir gal av å vente, men ungen kommer når den kommer. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...