Gå til innhold

HJELP!!!!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 3-4 mnd. på vei og har mye utflod/fuktighet nedentil,dette plager meg veldig siden det er svært ubehaglig. Føler jeg må bruke bind/truseinnlegg ellers blir undertøyet mitt vått. Det klør og svir, er i tillegg hoven og rød. Hadde det slik i sist svangerskap også, kan minne litt om sopp, men er det det?..det forsvinner ikke om jeg bruker canesten, men hjelper som regel litt.....hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er mest sansynlig sopp.

Tar du Canestenkuren som består av 1 stikkpille eller den som går over en uke?

Når en grqavid er ofte den med en stikkpille nok, trenger da ukeskuren.

Hjelper ikke denne må du dra til legen og noe annet.

Og tilsutt, truseinnlegg gjør det bare verre, det blir for tett og bakteriene får ypperlige forhold.

Skrevet

men om det er sopp så er det vel vanlig at det ikke forsvinner før etter fødsel, kan vel ikke ta canesten-kur hele tiden frem til det heller, det er vel ikke bra?? men kanskje jeg skal ta en kur nå da ihvertfall, og om det hjelper så er det vel sopp jeg har, men er det noen som har noen andre tips og råd?? f.eks drikke biola, spise yogurt osv. kan det hjelpe med melkesyrebakterier? litt desperat jeg,hehe:P

Skrevet

JEg kan ikke garantere at det fungerer, men det er vel kanskje verdt et forsøk...ikke spis youghurten-smør den på i stedet..Vet andre har prøvd og det har hjulpet. men ta naturell-varianten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...