Gå til innhold

kan noen gi meg gode råd????


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så sinnsykt mye halsbrann men ingenting hjelper,drikker mye vann men hjelper ikke i lengden,is hjelper akkurat der og da og kan ikke spise det hele tiden,

halsbrannen min er ekstremt sterk,er 4svangerskap,men aldri hatt det så ekstremt før . akkurat ferdig med uke 20 eller 21.har 2 ultralydterminer.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det hørtes plagsomt ut! Vet ikke om dette er et godt råd (for er ikke plaget av det selv), men har hørt av en kollega at Gaviscon skal hjelpe. Det er et flytende medikament som legger seg som et "lokk" på magesekken.

 

Håper du finner noe som hjelper:)

Skrevet

Jeg fikk tidligere råd om å spise mandler, og har tatt en "neve" mandler de gangene jeg kjenner ubehag. Syns det hjelper på meg, men vet jo ikke hvordan det er når man er sterkt plaget...

Skrevet

Jeg også har hatt halsbrann i alle mine svangerskap, og sist hjalp ikke Titralac eller Link som det gjorde de to første gangene. Sist hadde jeg masse hjelp av å drikke melk. Litt bedre enn å spise is... ;) Mn også love hearts er effektivt,mn halsbrannen forsvinner jo ikke for så lenge, det ligger jo tross alt et lite nurk og presser magesekken oppover,slik at magesyra presses opp i spiserøret. Har også brukt Gaviscon-tabl med bra virkning, mn de er ik spesielt gode...(dette finnes også i flytende form, men har ikke prøvd den..) Fikk også noe på føden, men husker ikke hva de het. Spør jm neste gang du skal dit... Håper dukan ha hjelp av noe av dette... Lykke til! Jeg vet hvor fælt det er å ha halsbrann!!! :/

Skrevet

gaviscon hjelper kjempegodt på meg. bruker mixtur nå, men mener å huske fra forrige sv.skap at tablettene gjerne er enda mer effektive. men de smaker jo drit da, og setter seg fast i tennene...

Skrevet

Nyco fruktsalt! Var det eneste som hjalp sist jeg var gravid. Og nå må jeg snart kjøpe det igjen, merker det begynner å komme etterhvert som magen vokser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...