Gå til innhold

Noen som har erfaring med datcon??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørreskjema vi og barnehagen har fylt ut i forbindelse med utredning av gutten vår på 4 år. Tror det het datcon..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller andre skjema i samme forbindelse?? Vi fikk foreløpig resultat i dag,og det ser ut som om vi-istedet for å ha en adhd gutt,kanskje har en "veldig intelligent" gutt-som hu dama fra ppt sa. Måtte drøfte videre med kollegaer-hadde aldri fått tilsvarende resultat av denne testen før,men vil sende gutten min til psykolog for å ta flere tester..

Ikke lett dette her-Trodde virkelig at de skulle si: "ingen tvil her nei! ADHD..." Hvordan griper vi ann dette her da??

Skrevet

Jeg vet desverre ikke om noen sjema, men skulle gjerne hatt deg på 2 manns hånd, kan se ut som du har fått samme beskjed som vi fikk. Min sønn var vel og da i 5-6 års alderen.

Fikk også beskjed om at han var for smart til å ha adhd. Han kunne både lese, skrive litt og hadde god tallforståelse, derfor avskrev de det helt.

Jeg har nå bedt om ny utrednig, venter egentlig bare på det, fyllte ut et sjema i juni, så det bør jo være ferdig behandlet snart.

Sender du meg en pm om du vil. Jeg fant ikke ut hvordan jeg skulle gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...