Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Jeg har malt stueveggene i fargen sand. Jeg har hvite lister,hvitt tak, hvite dører og lys parkett. Hvilken farge bør jeg ha på gardinene da?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Bruntoner, men høres også ut som du kan ha det meste av farger egentlig. Hva liker du av farger?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 det er jo nøytrale farger da.. hva med noe rosa/lilla? med stearinlys i samme farger. Putter og pledd.... Jeg har det meste hvitt med beige/sandfarget sofa. Har for tiden rosa (ikke knallrosa) gardiner med beige duker og rosa sterinlys. Synes jeg har det kjempekoseli inne:)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 kommer helt ann på møbler og tekstiler du har rundt. jeg har lyse vegger med hvite lister/tak, lys parkett, med masse knæsje detaljer. Som feks røde gardiner, samme rødfarget teppe, grønne bilder rundt på veggene, og grønn duk +++ hvite lys på bord og i vinduet.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 Glemte å si at jeg har mørkeblå chaiselong. Jeg liker ikke sånne farger som rosa/lilla osv. Mer brun,beige, grå osv. Tja jeg kan vel kanskje ha noe i bruntone. Vil ha en koselig stue..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 Kommer jo an på innsyn og div. Hvor mye dilldall man har på veggene og ellers i trommet- da kan det fort bli for mye med "skrikende" gardiner. Ta å se litt i blader både bohus, interiørblader, Kid.. så får du litt inspirasjon:) Er ikke så vanskeli - bare kjøp det du liker:)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #8 Skrevet 17. september 2009 Hvilken farge er det på sofaen? Personlig syns jeg gardiner skal være lyse for å sile lyset, og ikke stenge det ute. Trenger du å stenge for innsyn eller mørke, fungerer persienner godt. Men du må ha litt farger i rommet. Gjerne varme farger ( rødt, brunt, gult, oransje, gulgrønt) i vinterhalvåret og kalde farger ( blått, grønt, turkis) om sommeren. Har du en brun sofa f.eks., kan du bytte på sofaputer, bilder og pynteting i rommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå