Gå til innhold

Dere som har peiling på interiør og farger, se her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har malt stueveggene i fargen sand. Jeg har hvite lister,hvitt tak, hvite dører og lys parkett.

Hvilken farge bør jeg ha på gardinene da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruntoner, men høres også ut som du kan ha det meste av farger egentlig. Hva liker du av farger?

Skrevet

det er jo nøytrale farger da.. hva med noe rosa/lilla? med stearinlys i samme farger. Putter og pledd....

Jeg har det meste hvitt med beige/sandfarget sofa. Har for tiden rosa (ikke knallrosa) gardiner med beige duker og rosa sterinlys. Synes jeg har det kjempekoseli inne:)

Skrevet

kommer helt ann på møbler og tekstiler du har rundt.

jeg har lyse vegger med hvite lister/tak, lys parkett, med masse knæsje detaljer. Som feks røde gardiner, samme rødfarget teppe, grønne bilder rundt på veggene, og grønn duk +++ hvite lys på bord og i vinduet.

Skrevet

Glemte å si at jeg har mørkeblå chaiselong.

Jeg liker ikke sånne farger som rosa/lilla osv. Mer brun,beige, grå osv.

Tja jeg kan vel kanskje ha noe i bruntone. Vil ha en koselig stue..

Skrevet

Kommer jo an på innsyn og div. Hvor mye dilldall man har på veggene og ellers i trommet- da kan det fort bli for mye med "skrikende" gardiner.

Ta å se litt i blader både bohus, interiørblader, Kid.. så får du litt inspirasjon:) Er ikke så vanskeli - bare kjøp det du liker:)

Skrevet

Hvilken farge er det på sofaen?

Personlig syns jeg gardiner skal være lyse for å sile lyset, og ikke stenge det ute. Trenger du å stenge for innsyn eller mørke, fungerer persienner godt.

Men du må ha litt farger i rommet.

Gjerne varme farger ( rødt, brunt, gult, oransje, gulgrønt) i vinterhalvåret og

kalde farger ( blått, grønt, turkis) om sommeren.

Har du en brun sofa f.eks., kan du bytte på sofaputer, bilder og pynteting i rommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...