emilpågang? Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Trodde ikke jeg hadde det jeg, men har vært litt redd for å se der nede med speil. Syntes i utgangspunktet alt er ulekkert der nede nå som det er så hovent og stort :-( Usj, klarer ikke å ha et normalt forhold til underlivet mitt nå. Hadde problemer med det sist også, men da spes etter fødsel. Men, jeg har altså hemorider, enda en grunn til at jeg syntes det er ulekkert. Noen som kan fortelle meg om de går bort av seg selv, el om det er noe jeg skal gjøre??
Si- Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Nei, de forsvinner IKKE av seg selv!!! Spør legen om du kan få bruke Scheriproct ei uke eller to, følg bruksanvisningen evt det legen sier, og dytt dem på plass når det trengs. Andre tips på kjerringråd her på sidene. Jeg sliter med å bli så bra som mulig før fødsel, for da blir jo alt bare 10 ganger verre. Og selvfølgelig - pass på avføringa - drikk masse vann, spis fiber og ta evt Duphalac innimellom hvis det stopper opp. Lykke til!
emilpågang? Skrevet 17. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2009 Takk, uff. Var liksom ikke dette svaret jeg håpte på. Snakker med jordmor\ lege. Takker
Kongeørna Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 De kan absolutt forsvinne av seg selv. Jeg har hatt hemoroider i de forrige svangerskapene, og de forsvant, men ikke før etter fødsel. Hvis de er plagsomme, finnes det reseptfri behandling å få kjøpt på apoteket!
nr.3påvei er sååå fødeklar:) Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Kommer jo an på alvorlighetsgraden da... Dersom de er litt myke, kan man faktisk smøre med reseptfri salve, "dytte" dem på plass og gjøre noen knipeøvelser. Da kan du vere heldig at de går tilbake.. Men er de svarte og knallharde som mine, da er det verre... Så ta tak i problemet før de blir skikkelig vonde... Jeg skal ringe lege idag og høre om jeg kan få en bedre sterkere salve. Vil ha de bort før fødselen, og termin er på mandag:/ Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå