Gå til innhold

Har såå lyst på noe godteri!! :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva godteri spiser dere? :) har lyst på noe som jeg ikke har spist på lenge !! hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag går det dessverre i skumbananer og festkarameller. Bedre de dagene jeg har lyst på gulrot og nektariner :-)

Skrevet

Hehe;) ja er vel best med gullerot, men av og til greier jeg ikke å holde meg :P Mååå bare ha noe;)

Skrevet

Godt og blandet, søtt, salt og syrlig...:)

Har også fått helt dilla på Mr freeze:)

I tilegg til nektariner da, men nå er de så dårlige!

Skrevet

Ja, ikke sant!? Er skikkelig frustrert og nesten desperat fordi jeg ikke får tak i gode nektariner lenger! Problemet med snop er at når man har spist litt sjokolade, så får man lyst på salt lakris, og når man har spist salt lakris, så får man lyst på noe søtt igjen, og så potetgull, og så har man det gående utover kvelden...

Har dere prøvd mango? Det gir meg ofte en sånn litt tilfredsstilt følelse - at jeg greier å stoppe med spisinga når jeg har spist nok mango. Men de er heller ikke så gode for tida...

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Jeg også...rosa puter og skolekritt....mmmm....:)

Skrevet

Er også godt å skjære opp epler i båter å dyppe de i vanilje kesam..mmm:)

Nå fikk kjeg lyst på mango også!

Skrevet

Og gulrøttene er gode nå, da... He-he... Prøver å framstå som den helsefriken, her jeg sitter og har dyttet i meg flere hekto med smågodt i dag... Nå skal jeg logge av og finne meg ei gulrot ;-)

Skrevet

Dette er ikke snilt gjort, men anbefalilngen som kommer nå er uimotståelig: freias nye sjokolade, melkedrøm med karamell og valnøtt. Helt vanvittig god!

Skrevet

Oreo marengs kake.. MMMMMM!!!!!

og allslags sjokolade!!

Skrevet

Åååh, den melkedrøm-saken hørtes god ut - jeg må visst en tur på butikken i morra likevel! ;)

Skrevet

hehe, vi er litt av en gjeng, jenter :)! Jeg hadde såå lyst til å ha dilla på noe frukt eller grønt, men neida! Her er det lakris og smågodt i laaaange baner ;p!, om jeg ikke spiser is da. Den 1-2 liters boksen Royal med sjokolade i, og mandler drysset over! Mmmmmm... I loove it!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...