Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 er alenemor og er gravid i 6 mnd....faren til barnet i magen viste seg å være alkoholikker og narkoman....fått masse manneangst etter det ja!!! men merker at jeg får en følelse av forelskelse mot guttevenner når di er gode mot magen min og gir den masse oppmerksomhet, og vil kjenne sparking osv... er dette noe som kommmer av hormonene? hari kke helt kontroll på følelsene for tiden....
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Du svarer jo på ditt eget spørsmål når du sier du ikke har helt kontroll på følelsene for tiden. Klart du ikke er forelska i guttevennene dine, i alle fall ikke i mer enn en av dem, men det skaper gode følelser å ha noen som bryr seg uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå