kei80 Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 dere med tre barn! hvor stor er forskjellen fra 2 til 3? Spør her inne fordi jeg ser aktiviteten er go her
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Den var så nær som null hos oss. Alt gikk i rutine veldig fort, og selv om tredjemann krevde sitt, gikk det helt fint. Jeg fikk mine 3 på litt under 4 år, og ja, det var slitsomt til tider, men mest artig. Nå er de store, og har kjempestor glede av hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå