Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Du har prøvd å reklamere for det før. Og som du selv sa da, det er ikke lov å reklamere her inne!!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Jeg hadde tenkt meg om to ganger før jeg hadde bestilt fra en nettbutikk der du ikke har navn, telefonnummer eller mailadresse på de som eier butikken
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 [email protected] Der har du mailadressen
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 Fy faen så stygge klær! Skal du legge ut en link, så legg ut en med litt fine klær i det minste, ikke klær man spyr av!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 Hmmmm....der er det jo akkurat det navnet sier, billige klær. Bare synd at de SER billige ut også...sorry, ingenting for meg der inne. Du reklamerte jo for denne siden for noen dager siden også, og fikk ikke akkurat et vell av positive tilbakemeldinger, så kanskje du skal slutte å snikreklamere nå?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #8 Skrevet 17. september 2009 Kan vi la siste ord være sagt om dette?? "Alle" er vi enige om at klærne her er utrooolig stygge og "trashy", men hvis alle skal skrive sine urbroderinger om dette og være enige så medfører det at tråden blir dyttet... Og innehaver oppnår akkurat det hun ønsker, at mange går inn på siden og kikker. Så min oppfordring er : den som tier - samtykker :-)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #9 Skrevet 17. september 2009 Jei, spandex, polyester og elastan! Woooohoooo. Det er jo nylonmekka det der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå