Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Har en snuppe som nå er 1 og 1/2 måned. Svangerskapet var et herk og jeg gledet meg bare til å få ho ut. Hadde en veldig fin uke først så kom alle problemene. Hun heiv bare på hodet når jeg ammet henne og jeg ga opp. Hun ble mer og mer surtete, sov mindre og mindre, og hadde vondt i magen. Mageknip og luftsmerter til tusen! Så fant jeg ut at hun har KISS-KIDD, og at det er derfor hu ikke vil ligge og gråter så mye(+kolikksmertene).4 Jeg er så lei! Er kvalm og sliten hver kveld. Har opplevd 3-4 ganger at jeg har fåttet sinnsykt trykk i brystet. FØles ut som jeg ikke får puste og klarer ikke å gå eller stå oppreist. Får helt panikk!!! Eneste som hjelper er å kavre meg inn på badet og inn i dusjen. Da slapper jeg av og smertene i brystet går vekk. JEg klarer ikke å kose meg med snuppa mi. Er bare irritert på henne for at hun aldri er blid og våken. Enten bare sur og trøtt, eller sur og våken. Jeg har bare lyst til å gi henne ifra meg, ha et helt døgn for meg selv! Jeg orker ikke mer!!!!! Føler meg egentlig ikke som en mamma, for føler ikke at jeg får knyttet meg til henne når hun bare er sur ele tida. Når jeg tenker tilbake på de siste ukene husker jeg bare stresset og hvor sliten jeg har vært, ikke de gode stundene. Er dette vanlig? Altså å være så sliten? Noe jeg kan gjøre???
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 det er helt vanlig å være sinnsykt sliten!! Men det kan være godt fpr deg å snakke med noen om dette, fastlege/helsessøster e.l. Har du mann eller famile. Snakk med dem, og forklar dem hvordan du har det. Du må få litt avlastning, så du får sovet litt! OG det går over!! vet hvordan du har det, vært der selv..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Uff....det høres helt ut som nevøen min som også sliter litt for tiden. Ikke bare han, men svigerinna mi også. Stakkars dere. Svigerinna mi tok sønnen til div. terapaut for å løse opp et eller annet. Jeg vet ikke så mye mer enn det, for hun tok han dit idag. Skal ringe senere for å høre. Men du må oppsøke hjelp.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 JEg går til kiropraktor med datteren min, og hun har blitt litt bedre. Men er fortsatt sutring hele dagen. en typisk natt for meg er at jeg sover fra 23-01 så fra 02-04 så fra 05-07 (dette er en GOD natt da...) På dagen sover hun ingenting hvis jeg ikek går konstant tur med vogna.... Så da får jeg ikke sove før samboern kommer hjem. Men kan jo ikke sove hele kvelden heller, vil jo gjerne slappe av litt og se på tv eller noe... Og må jo vaske litt klær/vaske og sterilisere flasker+++ Droit lei av lange og slitsomme dager:(
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Er forresten jeg, HI, som skrev det over. Snuppa begynte grine så jeg måtte forte meg. ÅÅÅ, er så sliten. Skal legge meg tidlig idag da, samboern tar kvelden. Bra det, men føler ikke det hjelper mye. Kunne faktisk tenkt meg en uke fri jeg, bare dra langt vekk!!! Er ikke det rart?? Jeg må jo være verdens verste mamma som ikke har lyst til å være sammen med datteren min!!!! Er bare så lei av hylinga! Når hun ikke hyler så tenker jeg bare at hun sikkert snart starter å sutre igjen... ÅÅÅ, vil bare kose meg med den nydelige datteren min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå