Gjest Tale30 Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Noen som kjenner til disse? Skal man bare gi det til babyen, og la henne suge på dem selv om hun ikke har fått mer enn en halv tann? Litt panic for at hun skal sette det i halsen, men det er vel snart på tide at hun får prøve seg. Hun er snart 9 mnd.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Hei kjeksene er lettoppløselige, så det skal gå helt greit at hun "slurper "dem i seg Snuppa her har kost seg masse med dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå