Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Har gått rundt med en merkelig smerte i hele dag... Kjennes ut som om jeg har vondt i egglederne eller livmorhalsen, sitter på midten og langt nede på en måte. Kjenner det best når jeg sitter meg ned, kommer sånn stikking da. er på en måte samme følelsen som når jeg var høygravid... Det er ikke murring, men mer stikking og ømhet på en måte. Gidder ikke løpe til legen for hver lille vondt, men noen som har opplevd noe lignende? Er jo dumt om det er noe som burde sjekkes opp i da...
Gjest Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Jeg har hatt lignende og gikk til legen på tirsdag som var nå. Han videresender meg til en ultralyd hos gynekolog. Vet ikke når jeg skal di da,venter på innkalling. Men mine smerter begynte som dine,og ble bare mye verre! Masse kramper og gjorde vondt å gå. Så jeg er spent på hva gynekologen sier er grunnen ....
Gjest Tale30 Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Sånn har jeg hatt det flere ganger jeg, men det forsvinner igjen av seg selv, så jeg har aldri gjort noe med det. Kanskje det er jeg som er dum..
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Hehe, da er vi dumme begge to...=P Takk for svar, emma og adrian=)
Bettybu Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 Har vel hatt det på samme måte.. Stkkende nedover beinet/ned i lysken. Var noen som foreslo en (vann)cyste... Som sagt, det forsvann... hos meg også""
Gjest Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 Jeg får sånne smerter 1 gang i mnd. og det er når jeg har eggløsning. Grisevondt.
Gjest ->>- Skrevet 17. september 2009 #8 Skrevet 17. september 2009 Neppe noen fare, men om du skulle få feber eller det vedvarer skal du til lege.
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 17. september 2009 #9 Skrevet 17. september 2009 Ja, da ringer jeg lege=) Har sjekket kalender og det er 15 dager siden første dag i mens så det kan jo være eggløsning, men har aldri hatt noe sånt før... Men ting forandrer seg vel kanskje litt etter man har født... :-) Får se om det går over av seg selv=)
olebrum78 Skrevet 17. september 2009 #10 Skrevet 17. september 2009 Jeg hadde det nesten sånn da jeg hadde eggstokkbetennelse, ring legen i morgen bare for å høre hva de sier....
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 17. september 2009 #11 Skrevet 17. september 2009 Uff, høres kjipt ut... Får se om jeg har det fremdeles i morgen da, blir det vondere får jeg ringe. Men siden det stemmer med når jeg sist hadde mensen tror jeg det kan ha noe med EL å gjøre=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå