Gå til innhold

trenger litt hjelp her...


Anbefalte innlegg

Skrevet

samboeren min har delt omsorg for sønnen sin. de har 50-50 og de har hatt delt bosted. de har også delt barnetrygden. For lang lang tid siden begynnte eksen hans å sabotere samværet, eller uka hans. Det har vært vanskelig å få til noe fast samvær da hun har stukket av med sønnen deres og aldri tatt kontakt eller vært mulig å få tak i. Samboeren min har kontaktet advokat, som holder å å få i gang en rettsak. men plutselig ble barnetrygden de har hatt delt hele tiden stoppet til samboeren min. Så i går fikk han brev om at han har gjeld til trygdekontoret, for hun har mottat bidragsforskudd? Hva i alle dager er dette? Har trygdekontoret lov til å gi ut penger til folk som saboterer samværet til barna sine, for senere igjen å be han om å betale dette-når han har gjort alt han kan for å få tak i sønnen sin? Han har aldri skrevet fra seg noe ansvar eller foreldrerett. Er det en feil som har skjedd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette virker suspekt. Jeg kan ikke si annet enn at det er bra han har skaffet seg advokat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...