Gå til innhold

kan hemoridene bli betente?

nr.3påvei er sååå fødeklar:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det så vondt å gå og sitte!! De er kjempestore og de sviiiir...

Den ene klumpen har blitt blåsvart og er knallhard... Bør dette tas opp med lege? Hjelper det med grønsåpebad? Bruker salve som jeg har kjøpt på apoteket og klyster for å slippe at avføringen ligger å presser. Har skikkelig forstoppelse fordi det er vondt å få det ut.

Og ingenting hjelper!!!!! Har ikke opplevd det så vondt før. Er verre enn det har vert etter de to forrige fødslene mine... Og nå har jeg jo ikke født enda engang!!

Hjelp meg....please!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Føler virkelig med deg!!! Jeg har vært plaget av isse trollene siden ungdomsårene. Etter første mann hadde jeg så vondt at jeg bare grein og grein. Trodde jo det var "framme" jeg hadde vondt, men det var det ikke. % dager etter fødselen hadde jeg høy feber og gikk til legen med de. Ikke spesiellt gøy og dra ned buksa så rett etter fødselen:)

Fikk henvisning til akutt poliklinikk for å få dem operert bort. Men legen bare så på de og sa de var så betennte at å røre de var uaktuellt!

Så betennte kan de absolutt bli. Høres jo ut som du tar alle forhåndsregler for å slippe verk, men hadde jeg vert deg så hadde jeg tatt kontakt med lege med en gang! De blir nok muligens bare verre etter litt pressing:)

Her er det termin i dag, men roooolig. Hermoridene har oppført seg eksemplarisk denne gang, men alcos analen er pakket i den berømmte baggen:)

Masse lykke til og god bedring:)

Skrevet

Uffda... Tror jeg ringer legen imorgen jeg da... Har termin på mandag, og føler at ting er på gang... Vil ikke føde med allerede store hemorider!! Blir jo ikke bedre etterpå akkurat...

Du må ha masse lykke til!! Håper du slipper overtiden:)

Gjest ~Gravida~ Uke 40-Lei :/
Skrevet

Føler med deg,her ble de så vonde at jeg satt oppe på natta og grein. Mine var også sorte og betente.

Den alcos salva hjalp ingenting,måtte over på scheriproct salve,og stikkpiller på resept. Den er betenelses dempene,det er ikke alcos sin!!! Og skal brukes bare i en uke i gangen.

Det ska kun taes en stikkpille pr dag,legen min sa at første døgnet kunne jeg ta 3-4 stikkpiller. Jeg gjorde det,men en annen ting jeg syns hjalp var grønnsåpebad!! :)

Kjøpte grønnsåpe på apoteket,og satt oppi en balje i ca 10 min vær andre time,døgnet rundt + stikkpiller og myyyye salve. Etter et par dager var smertene mye bedre,og jeg fikk sove for første gang på lenge. :)

Nå er det ikke vondt,men de ligger på lur liksom,så jeg brukes alcos anal sin salve vær gang etter avføring,og vær kveld.

Lykke til. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...