Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Heisann Jeg er nå i uke 34 og har MANGE kynnere. Snakket med jordmor i dag om det og hun sa bare at dersom jeg syntes det ble litt vel mye så skulle jeg kontakte føden og be om en sjekk for å se om det påvirket livmorhalsen osv... Noen som har kontaktet føden pga kynnere? Hvor mye kynnere måtte da til før dere ringte og ba om sjekk? Kynnere som kommer ved aktivitet uroer jeg meg ikke så mye for, det vet jeg jo er helt normalt. Men det er de som kommer ofte på ettermiddagen/kvelden når jeg slapper av som jeg bekymrer meg for. Har minst 4-6 stykker i timen tipper jeg. De gjør ikke vondt annet enn at når lillemor i magen ligger veldig høyt oppe så må jeg lene meg tilbake og vente på at den går over. Noen som har erfaringer eller tips? Er forresten 2gangs om det har noe å si
nr.3påvei er sååå fødeklar:) Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Er du fortsatt i arbeid? Kan jo vere et tegn på at du er sliten og trenger en pause. Jeg vart selv sykmeldt 50 % for å ta det mer med ro etter en tid med mye kynnere...
maria89 Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Jeg var først 20% sykmeldt og ble 100% sykmeldt pga. masse kynnere. Fikk beskjed om å roe ned litt
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 17. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2009 Jeg har vært 100% sykemeldt siden juni....mye pga høyt blodtrykk og svangerskapsforgiftning forrige svangerskap. Pluss en hel rekke andre symptomer og omstendigheter som gjør at lege og jordmor mener jeg ikke bør jobbe. Så føler ikke jeg stresser særlig mye heller....er litt av grunnen til at jeg begynner å bekymre meg litt. Kynnerne kommer liksom litt "uten grunn"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå