Gå til innhold

første ul i dag:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag var jeg på en litt tidligere ul siden jeg er trilling. bare for å se om det er flere en 1 hos meg. men det var bare en gudskjelov:)

fikk ikke sett kjønnet fordi han lå med beina i kryss.

det var en skikkelig aktiv baby som lå å vinket. kjempe gøy å endelig få se den lilli:) skal på ordinær ul om tre uker så da håper jeg at vi får vite kjønn.. er jo så spent:)

ha en fin dag alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig!

Blir spennende å få vite kjønnet også, selv om du tydeligvis tror det er en gutt selv? :o)

Skrevet

ja det blir spennende. egentlig trur jeg bare at det er gutt fordi tussimor spådde det. men de fleste andre spådde jente.

er jo ikke sikkert at tussimor har rett da:)

hadde jente følelse i begynnelsen av svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...