Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Farge? Fornøyd? Er det er must å ha nå i høst ?
petite fleur Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Ilse Jacobsen har vært pop i mange år nå, så det er nok ikke bare i høst det er et "must" (hey...det rimte) :-) Og nå har til og med Obs kastet seg på bølgen.... Hadde jeg syntes det var greit å bruke nesten 1000 kr på støvler, hadde jeg også hatt et par. Røde. Fordi de er jo grisefine :-) Men jeg kjøpte et par til 250 på KappAhl i stedet, fine de også. Og 1/4 av prisen! Jeah!
Solskinnsdag Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Jeg har ønsket meg de i mange år, og nå i sommer kjøpte jeg meg et par mørkebrune, og en mørkebrun softshelljakke i samme merke til. Er råfornøyd nå som vestlandshøsten har satt inn! :-)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 Kjøpte et par gule, minimalt brukt, men lurer på å legge dem ut på finn, for de er altfor høye for meg, hehe.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 Kjøpte de svarte som ikke er så høy. For jeg er ganske lav, og med de høye støvlene så ser jeg enda mer lavere ut. Uansett så er jeg kjempe fornøyd med de. Syns de er kjempe fine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå