Gå til innhold

Hvis dere kunne valgt yrke til barna deres........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere valgt?

Ikke sånne svar som det han /hun vil selv,det som gjør dem lykkelig.Det er liksom en selvfølge:)

Hvis du kunne valgt helt av deg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Journalist som reiser rundt i verden og skriver reiserepotasjer :-) Fordi det ville jeg bli da jeg var yngre....

Skrevet

Sykepleier,sånn at de kunne pleiet meg når jeg ble en olding ;) Hehe

Eller designer,det ville jeg når jeg var liten :)

Skrevet

Tror jeg hadde valgt tannlege.

Skrevet

Musiker eller musikkjournalist. Eller motefotograf=) Eller filmanmelder...hehehe..dette er da slike yrker jeg skulle ønske jeg hadde.

Skrevet

Enig med oktobernurket. Min store drøm i tenårene var å bli programleder for Lonely Planet :)

Men hvis jeg kunne valgt hva som helst måtte det blitt verdensberømt ballettdanser, ala Mikhail Baryshnikov! Jeg vet det er ekstremt krevende, men dette er jo hypotetisk uansett.

Skrevet

Førskolelærer :o) Det er det jeg skal bli når jeg blir stor, og jeg tror det er verdens beste yrke!

Skrevet

forsker, så de kunne ta disse bedriftene i dag som bare skal lage billig og dårlig kvalitets mat.. Er så mye dritt ute i markedet.. Hadde vært fint å hatt noen som kunne forby en god del flere stoffer enn det som er forbudt den dag i dag... Ellers tror jeg om de hadde klart å finne en miljøvennelig metode å kjøre bil på hvor man ikke trenger oljen som er slutt om 30 år hadde vært noe :-)))

Skrevet

Ingeniør. Det er utrolig morsomt og givende å utvikle tekniske løsninger samfunnet trenger. Dessuten er det ofte veldig godt arbeidsmiljø i tekno-bedrifter og man får en anstendig lønn for slitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...