Stjerne37 Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Hva hadde dere valgt? Ikke sånne svar som det han /hun vil selv,det som gjør dem lykkelig.Det er liksom en selvfølge:) Hvis du kunne valgt helt av deg selv.
petite fleur Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Journalist som reiser rundt i verden og skriver reiserepotasjer :-) Fordi det ville jeg bli da jeg var yngre....
Gjest Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Sykepleier,sånn at de kunne pleiet meg når jeg ble en olding Hehe Eller designer,det ville jeg når jeg var liten
Stjerne37 Skrevet 17. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2009 Tror jeg hadde valgt tannlege.
cherry coke Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 Musiker eller musikkjournalist. Eller motefotograf=) Eller filmanmelder...hehehe..dette er da slike yrker jeg skulle ønske jeg hadde.
Let's hear it for the boys! Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 Enig med oktobernurket. Min store drøm i tenårene var å bli programleder for Lonely Planet Men hvis jeg kunne valgt hva som helst måtte det blitt verdensberømt ballettdanser, ala Mikhail Baryshnikov! Jeg vet det er ekstremt krevende, men dette er jo hypotetisk uansett.
Hikken Skrevet 17. september 2009 #8 Skrevet 17. september 2009 Førskolelærer ) Det er det jeg skal bli når jeg blir stor, og jeg tror det er verdens beste yrke!
Gjest Skrevet 17. september 2009 #11 Skrevet 17. september 2009 forsker, så de kunne ta disse bedriftene i dag som bare skal lage billig og dårlig kvalitets mat.. Er så mye dritt ute i markedet.. Hadde vært fint å hatt noen som kunne forby en god del flere stoffer enn det som er forbudt den dag i dag... Ellers tror jeg om de hadde klart å finne en miljøvennelig metode å kjøre bil på hvor man ikke trenger oljen som er slutt om 30 år hadde vært noe :-)))
Gjest Skrevet 17. september 2009 #12 Skrevet 17. september 2009 Ingeniør. Det er utrolig morsomt og givende å utvikle tekniske løsninger samfunnet trenger. Dessuten er det ofte veldig godt arbeidsmiljø i tekno-bedrifter og man får en anstendig lønn for slitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå