Gå til innhold

hvor mangr har du hatt sex med??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm...12 tror jeg. Har et forhold på 3,5 år som jeg fortsatt er i og et på 4 rett før det. Er 26 år, så de fleste var før fylte 20 mao. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var veldig løs på tråden i tenårene mine, så rundt 50 tipper jeg. sluttet bare å telle, umulig å holde følge med:p

Skrevet

Alt for mange,jeg skulle jo bare ha 1 partner,mannen min!

Men jaggu ble det ikke noen etter ham!!!

Skrevet

4 inkludert mannen min. Har vært flau over det, for trodde ikke jenter hadde så mange.. Ikke flau lenger:-)

Skrevet

60 tenker jeg... første gang da jeg var 13. har ikke hatt mange langvarige forhold! er nå 22..

jeg trodde jeg var "løs-sluppen"!!! men det ser jeg at det "heldigvis" er veldig mange andre også som er/var!

Skrevet

Har hatt ca 30-40 partnere

skulle ønske det mange færre.

Men men er nå sammen med min kjære som jeg skal dele livet mitt med.

Skrevet

Her var det mange "løsslupne", for å si det pent...

Har hatt 12-13 selv, syns liksom det var altfor mange da. Syns fortsatt det, men herlighet hva er det dere gjør på jenter. Håper ikke min datter følger i deres fotspor, for å si det sånn...

Skrevet

1 =) Stolt av det, men skulle av og til ha ønsket litt mer erfaring før jeg etablerte meg.

Ble sammen da jeg var 17 og han 23, nå er jeg 27.

Skrevet

Er vi løssluppen for vi har hatt en del sex partnere 20.46??

Høres jo ut som en drar på byen å henter dem,for å bytte ut den påfølgende helgen!!

Jeg har vært singel en del år,hatt noen korte og noen lengre forhold,men om jeg har hatt sex med 30 i løpet av 15 år,så synes ikke jeg statistisk sett at det er mange.Det er mange for meg,for jeg hadde jo planlagt å være sammen med min kjære resten av livet liksom!! Ikke har jeg hatt noen ONS heller...

Du kan jo regne selv ,om du har levd sammen med en i 15 år hvor mange ganger du har hatt sex på de åra,synes du vi andre som ikke har et forhold,skal leve i sølibat bare for det...???

Ja eg bare spør........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...