Gå til innhold

Dere som har kjøpt korthåra lammeskinn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøpte dere det?

Synes mange er så små...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte gjennom nøstebarn. Bare klikk på linken her på bim og gå til soveskinn.

Skrevet

Reflex, 80-90 cm.

Skrevet

Kjøpte på KID :)

Skrevet

IKEA, koster litt under 300 kr :-)

Skrevet

Takk for svar. :)

Blir så jeg skal se på det på kid og ikea. Gidder ikke å bruke en tusenlapp på nøstebarn, når de har lammeskinn for under halve prisen andre plasser. Lammeskinn er jo lammeskinn...

Skrevet

litt usikker hva jeg skal gjøre jeg og.

Burde ikke kjøpe det på ikea! Det jeg så der i hvertfall.

Det er mer et langhåret "møbelskinn". Overhode ikke tett og mykt. Det føltes ekkelt når jeg tok på det og jeg ville ikke brukt det som skinn til en baby - selv i hvertfall. Til nød i bilstol el.l. Eller til bruk i akebrettet :) Ekstraskinn.

Kjøpte sist på babyproffsen eller noe sånt (sverige.) Men det er ala dem de har på barnas hus etc. De korthårede til 299 - 399,- Har brukt det på jenta mi og er vel sånn tålig fornøyd sånn i forhold til prisen. Ble ikke så mykt som det var etter jeg måtte vaske det, men bruker det daglig enda i senga hennes. Bare rister det godt hver dag så holder det seg nogenlunde luftig.

Tenkte det samme som deg ang Nøstebarnskinnene, for dyrt og kan ikke være verd det.... men var innom Nøstebarn i Sandvika og kjente på det, samme dag som jeg hadde vært på ikea og sett på det de hadde der - og dermed kan jeg si det :

lammeskinn er ikke lammeskinn nødvendigvis. Det er stor forskjell!

Har allikevel ikke helt bestemt meg. Bruke 1000 kr kontra 300 kr.. hmm.. Men jeg tenkte å kjøpe en rimeligere madrass kanskje (ikea) og heller bruke litt mer på skinnet. Babyen skal jo tross alt bruke det hver eneste natt i noen år fremover, og det er en veldig god ting å ha! Det regulerer varme godt. Har prøvd selv :)

Skrevet

Jeg har det største fra nøstebarn. Det er gull verdt her i huset i alle fall.

Angivelig er ikke et skinn et skinn. Det er forskjellig kvalitet og også forskjell på NÅR de tar sauen. Det som gjør nøstebarnskinnene dyrere er den prosessen de går igjennom under og etter garvingen. I nøstebarnskinnene skal du være garantert at det ikke er noen kjemikalier igjen etter garvingen, for de kan være ganske sterke...

Skrevet

Rudo og babyshop har begge til rett under 300. Rudo sitt er veldig mykt. Babyshop sitt skal i følge butikken selv loe en del så de anbefaler at det vaskes først. Barnas hus har også hatt kampanje på lammeskinn, men de har vært utsolgt for de korthårede i Oslo en stund. Mulig de har fått de inn igjen...

Skrevet

Hei.

Det er riktig at IKEA har en langhåret lammeskinn, men det var ikke det jeg kjøpte. De har faktisk korthåret lammeullskinn. Det var så billig at jeg kjøpte to stk, en til vogna og en til innebruk (vugge, gulv, etc).

Er kjempefornøyd med dem :-)

Skrevet

der er eg så heldig at eg har en mor som har sau og eg fikk et stort, godt og mjukt saueskinn i grånyanser som er litt annerledes enn andre, og det er mye mykere enn dei en kjper i butikk.

Skrevet

kjøpte soveskinn fra Kaiser og gav 400kr (tror jeg...)

det er 90-100 cm størrelsen :o) gleder meg til hun kommer i januar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...