Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Av denne typen: http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=18669134&reference=4/186/691/34_-2100109097.jpg&adheading=Quinny+Freestyle+3xl+Comfort%2C+tilsalgs%21&sid=xz1abc_NmVh161700&adTypeId=67&areaId=7650 Hva syns dere om den? Tenker da ikke først utseende, men helst hvordan den er å bruke.
Gjest Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Vi har den og er fornøyde. Den er lett å trille, lett å vende, ikke så alt for tung slik at det lar seg gjøre å bære den over de værste snøfonnene om vinteren og gutten vår liker den godt. Det som er litt minus med den er at det blir litt trangt med pose oppi (men det går) og at det er litt kort ned til benstøtten etter hvert som barnet blir større. Lagringskapasiteten under er heller ikke så fantastisk, men nok til litt småting. Jeg har hørt folk klage på at vogna er ustabil men vi har aldri opplevd at den har velta til tross for daglig bruk i over to år nå.
frk Nilsen Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Har den vogna Signerer bare kaklehøna på denne! Har heller ikke opplevd ustøhet på vogna, med mindre jeg har lesset den full av tunge handleposer....
Gjest Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Hm.. ser jeg har signert med Anonym på hovedinnlegget, uten at jeg helt kan skjønne hvorfor.. hehe.. Vel.- uansett: takk for svar så langt, dere to! Godt å lese at dere er fornøyde med vogna, uansett hva vi bestemmer oss for! Men har altså tenkt litt på denne...og kan få den brukt (selvsagt, siden den er 2007 modell..) og dermed billig.. Hvor liten blir den når den er slått sammen, forresten? Og er det plass til en "vanlig size" softbag i den? Har en softbag til Teutonia Y2K fra før, hadde vært greit å slippe å kjøpe ny... Mvh HI
Lilleleen Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 hei hei. jobber i bhg og har opplevd at den har tippet med sovende barn oppi. Det har skjedd med tre forskjellige vogner av samme type. den sistegangen var nå i høst med ei som ikke var fylt året engang. Så vær obs bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå