Gå til innhold

BIM treff i Bergen? :)


Linnhost88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bestiller bord i morgen i tilfelle ikke alle har fått det med seg!! Ser nå ut som vi blir en god gjeng uansett! ;) Skriv dere opp på listen om dere vil være med og ikke er nevnt!

 

Blir med:

Linnhost88

Vannmann_81

Mathilde blir storesøster

Guldehinn

Vann123

♥Nefertiti♥mars-10♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til alle dere her inne som har satt igang BIM-treff i Bergen!!!

 

Flott tiltak! Skulle bare ønske at dere hadde lagt det ut på Treffsidene over BIM-treff slik at muligens flere enn de som bruker en del tid her inne og skriver hadde fått det med seg. Den tråden dere har skrevet på her inne har blitt ganske lang og uoversiktlig før dere endelig etter 29 innlegg kom frem til dato, tid og sted.....

Er dere enige?

Jeg er en av de som ikke bruker mye tid her inne, men har vært regelmessig inne for å sjekke om det var snakk om BIM-treff etter hvert, Super erfaring fra det i forrige svangerskap og permisjon!

Kan dessverre ikke delta i mårra da jeg fant det ut litt for sent... Men håper at om dere blir enige om nytt treff i nærmeste fremtid, at dere legger det ut på BIM-treff sidene så jeg får det med meg.

Jo senere på kvelden, jo bedre for min del. Mannen jobber mye kveldstid, så etter leggetid kl. 20.00 hadde vært kjekt en gang.

 

Jeg er 31 år, venter mitt andre, termin 28. mars, har fra før en gutt på 2 1/2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Jeg har ikke vært inne på BIM-treff sidene før nå.

 

Har lagt ut info om treff i morgen der, men det er nok litt i seneste laget.

 

Vi får prøve å huske på det til neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forresten ikke se at det er noe mulighet for påmelding på sidene for BIM-treff, da er det jo vanskelig å se om det i det hele tatt er noen som kommer og evt hvor mange man skal bestille bord til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironisk nok har jeg som startet dette, halsbetennelse som ikke vil gå over etter 4 dager. Jeg vil selvfølgelig ikke smitte mammaklubben og gir altforsent beskjed, fordi jeg ikke har vært i form! :P

 

Håper uansett at dere koser dere ihjel og at vi kan sette opp et nytt treff, om ikke altfor lenge :) Bare 5 min til det begynner nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, uff da, så kjedelig. Vi lurte litt på hvor du ble av :)

 

Det var veldig kjekt og jeg gleder meg til neste gang, håper ikke det blir lenge til.

 

God bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist damer, det var veldig kjekt i går! Jeg er med neste gang også :-) God bedring til deg Linnhost, du kommer sterkt tilbake på neste treff :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, pustekurset jeg snakket om i går er altså helgen 13-14 februar - dere meldere dere på til http://www.lamazekurs.no/ denne damen her, nå ligger kurset ut på nettsiden hennes også, så jeg tipper det blir fort fullt... Anbefaler det som sagt STERKT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei damer.

Takk for i går.Var veldig kosli. Vi må snart få til et treff igjen.

 

Ønsker dere alle en riktig fin helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...