*Mammalykke* Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Er nesten som jeg VIRKELIG har overtrent magemusklene mine! Selv om jeg ikke har trent i det hele tatt hehe.. Føles som gangsperr nesten. Eller finnes det super kynnere som ikke slipper taket på timer? Kjempe slitsomt! Er 34 uker i dag. Har du det også sånn?
Mammaioktober Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Jaaaaaaa! Jeg har det også sååånn!! Det er ekkelt!! Skjønner ikke hva det kommer av.. For meg er det slitsomt å sitte, for jeg strammer magemusklene uten å tenke over det. Når jeg tenker over det og "slipper magemusklene løs", kjenner jeg at jeg virkelig har sittet og strammet de. Veldig snodig, men kanskje fordi det faktisk er litt "tungt" for kroppen å sitte :cD Har hatt det sånn en stund, er 36 uker.
Tilde 2009+ Ida 2012 Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Eg hadde det akurat slik rundt veke 37! Hadde ei helg med masse kynnere og plutselige bekkensmerter, kynnere er jo muskler som jobber hart, gangsperr er vel normalt etter slike tak tenkte eg vertfall. Når kynnarane dabba litt av blir det bedre igjen;O) Er no i v 39 og har ikkje hatt slike turar i mellomtida.
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Ja slik har jeg det også, men jeg har hatt det i noen uker allerede! Er 31+6 idag, så er litt tidligere ute enn dere andre her ser jeg.. Håper jeg skal slippe å ha det slik i åtte uker til! Veeeldig slitsomt å sitte på jobb foran dataen, må hele tiden legge meg tilbake på stolen å prøve å slappe av, ser ut som den slasken der jeg ligger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå