lita78ღ Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Småtten på 4 mnd har snart vokst ut av baggen! Går en stund til, men den er ikke stor. Når gikk dere over til sportsvogndelen? Hva brukte dere i vogna da? Synes han fortsatt er liten for den...
Gjest Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Byttet når han var 5 mnd ca. Ikke fordi bagen var for liten, men fordi han var desperat etter å komme seg opp for å se:) Det var da midt på kaldeste vinteren, og jeg hadde en stor tjukk saueullspose oppi. Da satt han veldig stødig og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå