maeghin Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Hei! Vi prøver å få barn. I den sammenheng opplever vi mye frustrerende. Jeg har gått på p-piller i noen år, men sluttet i begynnelsen av august en gang. Sist jeg fikk mens var 12. august (uke 33), og vi har siden prøvd mye, særlig rundt eggløsningstiden. Allerede i september (uke 36) merket jeg at jeg måtte tisse VELDIG ofte, og jeg skjønte at det ikke var urinveisinfeksjon. Leste senere om at tissing var et symptom. Ellers så forandret brystene seg allerede da, siden uke 36 har brystvortene vært litt lysere i fargen og de strutter rett utover. (Som når man fryser liksom). I uke 37 skulle jeg hatt mensen igjen, men venter fremdeles. Det er ingen signaler på at jeg skal ha mensen. Så sant syklusen ikke har endret seg plutselig, så er det 9 dager siden jeg skulle fått mensen. Mine symptomer er: "bilsyke-kvalme" på ettermiddagene, ømme bryster (spesielt rundt brystvortene), oppblåst mage, tisser hele tiden (uansett hvor mye jeg drikker), får vondt i ryggen hvis jeg sitter for lenge (dvs. 1-2 timer), og jeg får en slags "sting" i den nedre delen av magen, av og til på den venstre siden, andre ganger på den høyre siden. Det er en varm, stikkende følelse, får det oftest når etter vi har lagt oss om kvelden. Ellers så var kjønnsorganet mitt rart og "dunkende" en periode. Jeg har også fått bedre luktesans. Men noe av dette kan også ha sammenheng med at jeg sluttet å røyke for snart en mnd. siden. Uansett synes jeg det er rart at jeg merker disse symptomene, de fleste har jeg fått uten å vite at det var symptomer. Og at jeg har vært trøtt, har jeg tenkt har med høsten generelt å gjøre. Men jeg vet ikke. Kort sagt: Jeg har symptomer (eller Placebo-effekten?), jeg skulle hatt mensen for 9 dager siden, men graviditetstesten viste "ikke gravid" da vi testet i morges. Noen som forstår seg på slikt? For jeg skjønner ikke dette, skjønner ikke hvorfor det er negativt når kroppen min er annerledes. :S
maeghin Skrevet 20. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 20. september 2009 I dag kom den positive tilbakemeldingen vi har lengtet etter, i form av et "gravid" på testen.
Trultemor73 Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Hei! Gratulerer så masse. Du hadde mange av de symptonene jeg selv hadde da jeg ble gravid. Lykke til med spiren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå