MillyMy Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Har EXSTREMT mye stikkinger å ned press nu får tia ! Kan ikke gå, stå sitte eller ligge uten at det oppstår. Vet at h*n ligger festet. Ska det bli så exstremt mye etter de har festet seg ? Andre ?
maria89 Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Sånn har jeg det også. Omtrent hver gang jeg setter meg ned etter å ha gått rundt bittelitt så stivner hele magen til og jeg får enormt nedpress. Det er så ubehagelig :S
Huldretussa Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Har det litt på samme måten. En del stikninger nederst i magen i dag - og litt vondt når nurket flytter på seg. Hadde håpet litt på at disse stikingene kunne være tegn på modning - men vet ikke helt?? Er 38+6 i dag Og har lyst til å føde snart!!
dårligfantasi Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Ja!! uff.. spesielt på kveldene.. kjennes ut som at babyen bare skal komme hoppende ut og akkurat som at det er tett før det bare skal fosse ut vann eller noe av meg Og jeg er bare 34 uker på vei, så dette kan bli slitsomt :S
kajfla Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 jeg hadde det sånn første gang 3 dager før fødselen...og frem til ungen var ute. Kanskje det er håp??
tiny_me Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 har hatt det sånn i 2 uker nå... begynner å bli lei av det...
Artica Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Jeg har hatt det slik i mange uker nå, og ingen baby her enda. 5 dager til termin, så håper det skjer noe snart
Duddlidu Skrevet 18. september 2009 #8 Skrevet 18. september 2009 Beklager å måtte si at her har det vært mye nedpress og stikk leeeenge. Iallefall 3 -4 uker. Er 14 dager over termin idag... Men kan jo håpe det betyr at ting modnes og blir klart
MillyMy Skrevet 18. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. september 2009 Har å hatt det lenge ! Eneste de er blitt så veldig intense fra uke 35..
Mamma med to søte små Skrevet 18. september 2009 #10 Skrevet 18. september 2009 Det begynte for noen dager siden, ekstra vondt er når jeg skal legge meg på kvelden. Er "berre" i uke 30, så håper ikke det er tegn på fødsel.. Håper det går over, kan bli litt slitsomt å ha det i 10 uker til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå