Gå til innhold

stikking & Nedpress. Andre ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har EXSTREMT mye stikkinger å ned press nu får tia ! Kan ikke gå, stå sitte eller ligge uten at det oppstår. Vet at h*n ligger festet. Ska det bli så exstremt mye etter de har festet seg ? :P Andre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det også. Omtrent hver gang jeg setter meg ned etter å ha gått rundt bittelitt så stivner hele magen til og jeg får enormt nedpress. Det er så ubehagelig :S

Skrevet

Har det litt på samme måten. En del stikninger nederst i magen i dag - og litt vondt når nurket flytter på seg. Hadde håpet litt på at disse stikingene kunne være tegn på modning - men vet ikke helt??

Er 38+6 i dag :) Og har lyst til å føde snart!!

Skrevet

Ja!! uff.. spesielt på kveldene.. kjennes ut som at babyen bare skal komme hoppende ut :P og akkurat som at det er tett før det bare skal fosse ut vann eller noe av meg :P

Og jeg er bare 34 uker på vei, så dette kan bli slitsomt :S

Skrevet

jeg hadde det sånn første gang 3 dager før fødselen...og frem til ungen var ute.

Kanskje det er håp?? ;)

Skrevet

har hatt det sånn i 2 uker nå... begynner å bli lei av det...

Skrevet

Jeg har hatt det slik i mange uker nå, og ingen baby her enda. 5 dager til termin, så håper det skjer noe snart

Skrevet

Beklager å måtte si at her har det vært mye nedpress og stikk leeeenge. Iallefall 3 -4 uker. Er 14 dager over termin idag... Men kan jo håpe det betyr at ting modnes og blir klart :)

Skrevet

Har å hatt det lenge ! :P Eneste de er blitt så veldig intense fra uke 35..

Skrevet

Det begynte for noen dager siden, ekstra vondt er når jeg skal legge meg på kvelden. Er "berre" i uke 30, så håper ikke det er tegn på fødsel..

Håper det går over, kan bli litt slitsomt å ha det i 10 uker til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...