Gå til innhold

Dere som har vogndilla...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tjener dere bra, eller bruker dere det dere har på å kjøpe vogner? Er jo dyrt å kjøpe vogn, og jeg for min del har vel en form for vogndille,men har rett og slett ikke råd til å kjøpe alle vognene jeg har lyst på,så da blir det med denne ene jeg har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg hadde vognbarn og en smule vogndilla, så brukte jeg ikke så mye penger. For jeg solgte før jeg kjøpte ny og brukte pengene på nettopp ny vogn. Og når vogna er strøken og bare 6 mnd gammel, så kan man selge uten noe særlig tap ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...