Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Tjener dere bra, eller bruker dere det dere har på å kjøpe vogner? Er jo dyrt å kjøpe vogn, og jeg for min del har vel en form for vogndille,men har rett og slett ikke råd til å kjøpe alle vognene jeg har lyst på,så da blir det med denne ene jeg har.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Da jeg hadde vognbarn og en smule vogndilla, så brukte jeg ikke så mye penger. For jeg solgte før jeg kjøpte ny og brukte pengene på nettopp ny vogn. Og når vogna er strøken og bare 6 mnd gammel, så kan man selge uten noe særlig tap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå