1gang09 Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 reiste på sykehuset i dag tidlig, overtidskontroll, fikk ctg og ul legen sa jeg skulle bli satt igang med ballong, var lite fostervann. gikk opp på føden og ble strippet, og undersøk var allerede 2cm åpning og for stor ååpning til ballong, så begynte det. jeg fikk oftere rier og det ble vondere. Vi ventet på rom som vi skulle få klokken 12, men der kommer legen gående og sier at dem har 4fødene nå og ingen rom ledig, så jeg skal tilbake klokken 5. greit nok det tenkte jeg, men nå sitter jeg hjemme med veer 5min mellomrom og de er vonde! så kanskje jeg slipper og bli satt igang, kanskje det ordner seg selv, blir spennende og se hvor mye det har åpnet seg når vi kommer opp igjen! nå er det ikke lenge igjen til gullet mitt er her:) litt rotete skrevet kanskje men sitter med veer og har litt problemer med og skrive her:-p
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Herlig!! Du får ha lykke til. Blir spennende!
det er berre mordi Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Heldige du!! Lykke til, og gratulerer på forskudd!
Nangiliama Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 fantastisk! så fint at du får kommet i gang av deg selv:-D Lykke til!
Trillet Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Så spennende! Gratulere og lykke til! Vær glad du slapp å bli satt i gang. Nå får kroppen din jobbe naturlig! (snakker av erfaring)
h.hippo Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 Da krysser vi fingrene for at kroppen fikser på egenhånd! Lykke til!!
Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 17. september 2009 #9 Skrevet 17. september 2009 Så spennende, lykke til!
1gang09 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 18. september 2009 er ikke kommet noe baby, men har sitti og pustet godt i hele natt, så har fått inn puste teknikken nå da hvertfall, og det hjelper kjempe masse, så til alle sammen PUST GODT når det skjer noe og slapp godt av etter riene, det hjelper på masse så en får slappet av litt, har kanskje fått et par timer på øye i natt takket være det:)
Vi gleder oss!! Skrevet 18. september 2009 #11 Skrevet 18. september 2009 masse lykke til =) håper lille kommer å hilser på mamma'n og pappa'n sin i dag da ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå