¤ Aron & Emil ¤ Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Hmm, har da vært igjennom dette 2 ganger tideligere og mener jeg fikk melk så tidlig. Er nå 32 uker på vei, men ikke antydning til melk, at de vokser eller noen ting. Husker jeg feil, eller er jeg litt sein?
Babyønske �� Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Jeg hadde ikke noe melk før 1 døgn etter fødsel ca. Brystene vokste de første ukene i graviditeten, men noe melk hadde jeg ikke antydning til før etter fødsel altså.
Gjest mphs Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Jeg har ikke fått melken før etter fødsel. Dag 4 første gangen og dag 2 andre gangen.
Gjest Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Tror ikke det er meningen det skal komme melk før barnet er født? De fleste får melk noen timer eller et døgns tid etter fødselen ca.. Om du ikke får presset ut noen dråper råmelk tror jeg ikke du skal bekymre deg, melka kommer nok uansett når barnet ditt er ute
mamman til to gutter Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Som de andre sier, så er det ikke normalt å få melk før babyen er født. Jeg kunne ikke presse ut en eneste dråpe melk før fødselen, men hadde mer enn nok melk til å amme uansett. Jeg tror ikke den melka som kommer før har noen ting med melka etter fødsel å gjøre uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå