Gå til innhold

datoen dere giftere dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvorfor akkuratt den datoen?? vi vil gifte oss på årsdagen, men det er 1 oktober og en skikkelig høstdag... vil egenlig evt ha vår\sommer eller vinter... ikke høst hehe

er det sånn at giftedatoen bær være spesiell????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har ikke gått for en spesielle dato, det rett og slett bare ble den for den passet oss liksom bare he he

Skrevet

vi skal gifte oss i april, så det blir vår bryllup...datoen valgte vi ikke av noen spesiell grunn, det var den som passet, og da den var valgt, ble det en spesiell dato ... for oss :D

Skrevet

Vi har heller ikke noen spesiell dato. Vi ville ha mai bryllup og pgr av konfirmasjoner ect valgte vi siste lørdagen i mnd. Tilfeldigvis 4 dager etter vi har årsdag:) Men det hadde ingen sammenheng!

Skrevet

Vi giftet oss 29.08.09! datoen ble bestemt sommerferien 2007. Jeg ønsket meg høstbryllup og min mann sommer..... så da ble det liksom seint i august...

Skrevet

Vi gifter oss 25.september neste år, og datoen er valgbt fordi ve ville det skulel være fine høstfarger ute når vi gifter oss. Valgte å legge det en uke før årsdagen vår, for å slippe min bursdag og årsdag og bryllup på samme helga..

Skrevet

vi forlova oss på min bursdag som er i slutten av oktober. Sambo ville gjerne at vi skulle gifte oss på samme datoen, men jeg synest det blir litt mye med forlovelseesdag, bursdag og bryllupsdag samme dagen.. derfor fant vi ut at vi tar datoen 10.10.10 :) Vi gifter oss i utlandet og kirka er bestilt :)

Skrevet

vi vurderer 2-årsdagen til lillegutt,vår førstefødte,som ble født nå i sommer:)

Skrevet

Vi giftet oss 28. juni for 6 år siden. Ingen spesiell grunn til akkurat den datoen, men jeg ville være juni-brud, og dette var den eneste datoen som klaffet med prest, lokaler, musikk etc. Nå i etterkant er det selvfølgelig en spesiell dato :-)

Skrevet

kult=) da kan vi jo revurdere daton litt da;o)

Skrevet

Giftet oss 07.08.09, ville ha slutten av juli, beynnelsen av august, så da var den datoen litt spenstig;) Skjer bare hvert hundrede år, i tillegg begynte vielsen kl. 12.30, så vi sto faktisk å ble viet 12.34:56 070809

En spesiell tid, og en fantastisk dag!!!!!

Skrevet

Giftet meg på samme dag som mine besteforeldre ble gift for over 50 år siden som også er nasjonaldagen i det landet min familie stammer fra.

Men jeg synes ikke man trenger å velge en spesiell dato siden datoen blir jo spesiell den dagen!:-)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Vi skal gifte oss 06.03.2010

egentlig ikke noen spesiell dato, men 7 mars er en spesiell dato, det er nemlig 30 årsdagen til min kjære. Vi hadde planlagt sommerbryllup 2010, men ike satt dato, så fikk vi høre at et vennepar av oss på andre siden av landet, der vi har en del familie og venner, skulle gifte seg i slutten av juni til sommeren. Og siden min kjære har sagt siden vi ble sammen at han vile gifte seg før han er 30 for å slippe å bli "pepret" så ble det dagen før hans dag.

Skrevet

06.07

Du skal gifte deg på bursdagen min faktisk:)

Vi skal gifte oss nå på lørdag. 19 des. Var enten den eller 26. Men valgte den pga butikkene er åpne. Men vi fant ut for bare 5-6 uker siden at vi skulle gjøre dette. Hadde planer om 3 år men syns det var for lenge å vente. Blir koselig med kirkebryllup i jula:) også god mat, juletre, fest og gode venner og familie! Også annerledes med vinterbryllup.

Skrevet

Vi har valgt 26.03.2010 - ikke for at den er noe spesiell men det var den datoen vi valgte før alt vårstress setter inn. Min kommende mann må reise ganske mye i jobben etter påsken og da setter også alle konfirmasjoner og annet inn i jobben min (jobber som organist) så vi ville gjøre det før det.

En annen ting som faktisk spilte inn var at vi har lyst å være utradisjonelle. Derav valget av dag som er en fredag (og ikke lørdag), jeg kommer ikke å ha en hvit brudekjole (men brudekjolen min er ferdig) og hele vielsen kommer å være preget av mye musikk - må jo bli det når jeg selv er musiker men også fordi min tilkommende er veldig musikalsk og synger og spiller selv... Vi har heller ikke forlovet oss, vi går rett på bryllupet men vi var faktisk å kjøpte ringene våre igår kveld.. Veldig uplanlagt det også, ingen lett sak å gå ute i julestria nå... Og tanken var at vi bare skulle se litt og prøve noen få og sjekke prisene.. Men så kom vi inn hos en juvelerer og han var såå koselig og hyggelig, kom med kaffe til oss når vi satt og så på alle ringene de hadde der.. Og så fant vi en i tofarget gull som vi begge to falt for med en gang og ville egentlig ikke ha noen andre... Litt dyrere enn vi hadde tenkt oss med vi slo til på de.. De blir ferdige imorgen.. Så da skal man liksom bare gå og vente på bryllupsdagen da... Ikke lett minsann... Jeg vil nå :)))

Bryllupsdatoen blir nå spesiell i det man gifter seg og i årene etterpå tenker jeg..

Skrevet

Vi valgte bare den datoen som passet best rett og slett :)

Skal gifte oss på vinteren og valgte en mnd hvor det er stor sjanse for snø og en lørdag hvor både kirken og lokale var ledig.

Skrevet

Vi skal gifte oss 14 august 2010, ca 2 og en halv mnd etter termin!!! Dato var satt og kirke va bestilt da vi fant ut at jeg var gravid:) Men vår dato måtte passe inn mellom diverse sykkelritt, fotballkamper og når kirken vi ville ha faktisk var ledig.. så da ble datoen 1 uke etter årsdagen for forlovelsen:)

Skrevet

Vi giftet oss på ett årsdagen til vår førstefødte. i Februar. utebilder og litt snø:)

Skrevet

Vi giftet oss 20 Juni 2009 :)

3 dager før vi hadde vært forlovet i 4 år :)

Veldig kjekt å bruke en dato du har tilhørighet til :)

det var nydelig sommervær, og ble utebilder :)

Ikke alle som synes at datoen er viktig, men hvis det passer inn, så er det alltid kjekt å bruke en dato du har noe knyttet til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...