Gå til innhold

hva gjør fedrene til barna deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener for å aktivisere barna osv... Leker de med de, baker, går tur osv?? Hva er normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her i huset gjør vi omtrent det samme.

leker og herjer, leser bøker, tegner, bygger duplo, er ute på tur, sklir, tuller og tøyser

vi gjør det meste litt forskjellig vil jeg tro, men har noen faste regler (går tegnesakene veggimellom er det slutt på tegning osv.)

Skrevet

Leker masse, tar dem med ut, spiller spill, herjer og tøyser. Han er mye flinkere til å leke med dem og lese for dem enn meg. Eneste unntaket er outlearbeid som pusle, perle, tegne, lage mat og bake osv, der er jeg flinkere.

Skrevet

Herjer og leker, drar på sykkeltur, bader, alle mulige uteaktiviteter:)

Skrevet

Gjør akkuratt det samme som meg . ALT

Skrevet

Han gjør akurat det samme som meg, men han er mye mer populær da det kommer til lego bygging og bygging av togbaner osv. mamma er ikke like flink til det:) Men til gjengjeld er det jeg som er dronningen av god natt sanger og lesning.. hehe

Skrevet

Det samme som meg... eller kanskje mere. Han er vel hakket flinkere enn meg til å dra på sykkelturer med barna, fotball etc. Men innenfor husets fire vegger så er vi like aktive..

Skrevet

Her er det desverre minimalt.. Han herjer endel med gutten som nå er to år, og en gang i jubelåret kan han ta en sykkeltur eller ut på lekeplassen, og da gjerne på mitt initiativ. Han gidder ikke å leke eller tegne osv. Han sitter på pc`en mens gutten leker og/eller ser tv, såfremt han ikke er sammen med meg da.. Av og til går gutten bort til faren og vil se bilder og videosnutter på pc`n, det synes jeg er koselig å se på.

Skrevet

her tar han med jenta vår på alt og hun er ikke 6 mnd engang. Han elsker å være sammen med henne. Ligge på gulvet å leke, kose med henne, trille tur, ta med på butikken, ja egentlig overalt. Føles som om jeg ikke gjør noe som helst med henne siden han er så flink. hehe

Skrevet

Skal ærlig innrømme at han er mye flinkere å leke med sønnen vår enn meg :-) Jeg kan gjerne ta sønnen vår med på lekeplasser og sykkelturer osv, og tar han med meg og leker samtidig som jeg gjør husarbeid og leger middag (han "hjelper" meg å vaske klær, rydde, lage middag), men når det kommer til å sette seg ned for å bygge med klosser eller leke med duplo osv, er samboeren min verdens beste :-)

Skrevet

Det samme som meg, bortsett fra at jeg og storesøster pleier å bake sammen, det gjør ikke han :)

Skrevet

Mannen er litt mer hypp på fotballsparking, herjing og å lære småen å spille dataspill enn det jeg er. Jeg synes det å lese bøker og synge med småen er gøy, noe han hater. Men det er mange ting vi begge gjør med ham :-)

Skrevet

Jeg syntes han blir flinkere å gjøre ting med jentene jo eldre de blir.

Nå er han engasjert i båfe fotballen og alpint sammen med jentene.

Med lillemor leker han ikke så veldig mye,men han er flink til å ta henne med ut..de vasker bil,klipper plen (han har sånn traktorklipper),mekker bil osv...lillemor elsker å drive på sammen med pappaen sin;)

Skrevet

Gjør stort sett det samme som meg.. Men vi har nok ulike ting vi er bedre på enn den andre...

Skrevet

På det området er mannen min super:) Med guttungen følger han opp med fotballtreninger og trener laget han spiller på i tillegg til å følge opp på turneringer og kamper.ellers er han flink til å ta dem med ut på tur i skogen,gjerne i telt eller i lavvoen.på fisketurer og egentlig alt som har med natur å gjøre.Våre unger er sånne ute-unger..:)

Vi er begge aktive og vil ungene også skal bli det,men selfølgelig finner vi på inneaktiviteter også der han bygger mye lego og duplo med dem og spiller spill og leser eventyr..

Beundrer han for det,han jobber mye så skjønner ikke hvor han henter energien fra.Men han sier det er for han er så lykkelig med oss at det er derfor han får så mye overskudd..

Skjønne mannen min:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...