Neverstill Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 jeg er bare 6 uker på vei og fikk i sta litt rosa (blodaktig utflod) på papiret på do... behøver ikke være noe det?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Det kan ofte være blødninger i svangerskapet, uten at det betyr SA. Er du bekymret og du blør mer, så ta kontakt lege for å se om du kan få UL. Selv om du ikke får gjort noe, kan det være greit å få bekreftet/avkreftet ting ) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå